Портфоліо вчителя початкових класів Полтавської гімназії № 13 Полтавської міської ради Полтавської області Карпенко Наталії Василівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“ Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. ” Ш. Амонашвілі *
Дата народження: 14 травня 1961 р. Освіта: вища Закінчила у 1982 році Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка за спеціальністю «педагогика і методика початкового навчання» Професія: учитель початкових класів Місце роботи: Полтавська гімназія №13 Стаж роботи: 32 років Категорія: вища категорія Кредо: ”Сутність людини – творчість. Саме воно піднімає людину над долею, робить його переможцем” * Карпенко Наталія Василівна Загальні відомості
Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів, презентацій. * Вчитель початкових класів
Виховна робота Як учитель приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у міських виступах художньої самодіяльності, конкурсах, спортивних змаганнях. Дуже полюбляють діти подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження. * Участь у заходах
Застосування комп'ютерних технологій * Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Початкова школа теж має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання і виховання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для учителя, так і для його учнів. Електронні посібники Розробки занять з використанням комп'ютерних технологій Метод проектів
Творчі вправи та завдання Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку дитини, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому. *
Застосування інноваційних підходів На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у виховному та навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх дітей до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження дітей. * Розробки занять із застосуванням інноваційних підходів
Виховна робота Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей дітей на заняттях, під час виховних заходів. Дітям класу дуже подобаються заняття, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. *
Творча діяльність Завданням учителя зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. *
Методична робота Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. * Доповіді Семінари
Дослідницька діяльність Без знання психологічних особливостей дітей, їх інтересів важко правильно побудувати навчально-виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. Допомагає виявити ці особливості ряд тестів, інтерпретувавши результати яких, можна краще пізнати дитину, причини її поведінки. А значить побудувати навчально-виховний процес згідно принципів особистісно орієнтованого підходу. *
Схожі презентації
Категорії