Активізація національного усиновлення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Загальна характеристика сфери Активізація національного усиновлення Проводити пропаганду національного усиновлення (проведення рекламних кампаній, акцій, підтримка проектів громадських організацій з пропаганди сімейного влаштування дітей Розробити та впровадити систему підтримки національного усиновителя: поширити право на отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 8,5 тис. на усиновлену дитину незалежно від її віку (пропонується) запровадити тримісячну відпустку одному з батьків після усиновлення дитини незалежно від її віку (опрацьовується) запровадити щомісячну державну допомогу у розмірі одного прожиткового мінімуму на усиновлену дитину(опрацьовується) запровадити систему підготовки до усиновлення та супроводу родин після усиновлення (опрацьовується) забезпечити безкоштовне одержання усиновителями усіх документів в процесі підготовки до усиновлення (опрацьовується) Вдосконалити нормативно-правову базу щодо процесу усиновлення. Очікуваний результат: збільшення щороку на 30% кількості дітей, які усиновлені громадянами України
Загальна характеристика сфери Усиновлення дітей - міждержавне ДУЖЕ ВАЖЛИВО! Запровадження в правове поле України норм і принципів Гаазької конвенції (1993 рік) разом з активізацією національного усиновлення та розвитком сімейних форм влаштування (прийомні сім'ї, дитячі будинки сімейного типу) забезпечить звуження донорського поля України для міждержавного усиновлення дітей - громадян України зніме проблему відсутності звітів про стан дітей-громадян України, які були усиновлені іноземцями
Усиновлення громадянами України Бажання усиновити дитину Звертання у Службу у справах неповнолітніх РДА за місцем проживання Медичне обстеження Довідки про доходи Підбір дитини Висновок про можливість бути усиновлювачами Обстеження житлово-побутових умов Заклад, де перебуває дитина – встановлення контакту Звертання у Службу у справах неповнолітніх РДА за місцем проживання дитини ДИТИНА в СІМ”Ї Судове засідання Підготовка документів до суду
23. Мережа дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей в області 2002 2003 2004 2005 2006 2007 Міські ПС ДБСТ ПС ДБСТ ПС ДБСТ ПС ДБСТ ПС ДБСТ ПС ДБСТ Каховська - - Новокаховська 1 1 1 1 Херсонська 1 1 1 1 1 1 1 Районні Білозерська 1 2 1 2 1 Бериславська 2 2 Великоолександрівська 1 1 Великолепетиська 2 2 Верхньорогачицька - - Високопільська 2 3 Генічеська 2 3 Голопристанська 2 2 Горностаївська 7 7 Іванівська - - Каланчацька 1 1 Каховська 2 2 Нижньосірогоська 2 3 Нововоронцовська 1 1 Новотроїцька 2 2 Скадовська 1 1 2 2 Цюрупинська 1 1 1 1 1 1 Чаплинська 1 1 3 3 ВСЬОГО: - 1 - 2 3 2 3 3 36 4 39 4
Наші партнери Громадські, політичні, релігійні організації Громадська організація Херсонський обласний центр “Успішна жінка” Засоби масової інформації
Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт ті дітей, позбавлених батьківського піклування. грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” у 2007 році Розмір державної соціальної допомоги становить два прожиткових мінімуми для дітей відповідного віку. Так, на дітей віком до шести років цей розмір становить: з 01 січня 2007 року - 868 грн, з 01 квітня - 884 грн, з 01 жовтня - 900 грн, на дітей від 6 до 18 років: з 01 січня 2007 року - 1116 грн, з 01 квітня - 1136 грн, з 01 жовтня - 1158 грн. Батькам вихователям і прийомним батькам виплачується грошове забезпечення в розмірі 35% соціальної допомоги на кожну дитину-вихованця та на кожну прийомну дитину
Запровадження нового механізму фінансування утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування “ГРОШІ ХОДЯТЬ ЗА ДИТИНОЮ”
Обсяги фінансування дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування в залежності від форми влаштування дитини
Основні принципи механізму “гроші ходять за дитиною” Незалежно від форми влаштування діти повинні отримувати однакові кошти на утримання; Призначення коштів на утримання дитини відбувається за фактом набуття статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування; Призначення коштів здійснює орган опіки і піклування за місцем походження дитини; Розмір коштів, які призначені дитині складається з двох сум: на утримання дитини – 2 прожиткових мінімуми за виховання дитини- 35% від суми на утримання
Складнощі запровадження механізму “гроші ходять за дитиною” Персоніфікований облік дітей Діти не мають статусу “дитина-сирота або дитина, позбавлена батьківського піклування”; Запровадження фінансування цієї категорії дітей з бюджету одного рівня, незалежно від місця влаштування дитини; Необхідні зміни у практиці фінансування інтернатних закладів, відокремлення прямих витрат на утримання дітей;
Схожі презентації
Категорії