Створення міцної програми національного усиновлення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Створення міцної програми національного усиновлення Віктор Гроза, PhD Університет “Кейс Вестерн Резерв” м. Клівленд, штат Огайо, США
Каркас служби національного усиновлення Родини-усиновителі Працівники Керівники ДОСЛ І ДЖЕННЯ
Перші кроки Оцінка успішних родин-усиновителів Як справи в родині? Як справи у дітей? Що допомогло в процесі усиновлення? Що необхідно покращити? Потреби в яких послугах ще незадоволені? Продукт Характеристика успішних родин-усиновителів (має значення при залученні родин) Поняття про те, які послуги працюють, що треба покращити і що треба розвивати
Супутні перші кроки Працівники в галузі усиновлення Оцінка знань та навичок в галузі усиновлення Залучення родин-усиновителів Вивчення ситуації в родині Підбір дітей Надання дітям підтримки під час та після усиновлення Продукт Оцінка знань та навичок щодо сильних сторін та сторін, що потрібно розвивати Визначення групи працівників у галузі усиновлення, які можуть розпочати створення методичного керівництва по усиновленню
Налагодження зв'язків із вищими ешелонами влади Керівники Визначення державних службовців, які розуміють значення національного усиновлення та володіють цією темою Можливості як для навчання, так і для збору інформації Продукт Визначити керівників, які виступають за усиновлення Визначити потреби керівників (яка їм потрібна інформація), щоб розробляти стратегії підтримки національного усиновлення
Ознайомлення громади з проблемою усиновлення Основна інформація та залучення родин Обов'язкова безперервність Обов'язкове залучення ЗМІ Обов'язкове проведення ринкових досліджень, щоб з'ясувати, який підхід для України найоптимальніший В США найкращими засобами ознайомлення громади є статті в газетах та радіопередачі Найкращими джерелами для залучення родин є телефонна книга та друковані брошури, що розповсюджуються в бібліотеках та на громадських заходах
Ознайомлення громади з проблемою усиновлення Цільове залучення Потрібна характеристика успішних родин-усиновителів Потрібні маркетингові дані, де можна знайти такі сім’ї, які будуть найуспішнішими усиновителями Цільове залучення в таких регіонах/сферах В США ми досягли певного успіху, використовуючи принципи соціального маркетингу Успішні усиновителі частіше грають в лотерею; залучення в пунктах розповсюдження лотереї Успішні одинокі усиновителі частіше відвідують спортзал; залучення в місцевих спорткомплексах та клубах Вам потрібно мати свої власні дані щодо цільового залучення
Створення програми – процес динамічний, а не статичний Необхідність постійного проведення оцінки та внесення змін Необхідність чітко бачити результат – кожна дитина заслуговує на родину
Схожі презентації
Категорії