Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколи не запалити його в інших. Василь Сухомлинський
Усіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і навчання. Я.А. Коменський
.Будь-який труд є осмисленим і вільним тільки тоді, коли він усвідомлюється як моя особиста… необхідність А.Ф.Лосєв
Активні методи навчання – це такі методи, які забезпечують засвоєння інформації учнями в активній діяльності. Тому до них можна віднести ігрові завдання та інтерактивні технології навчання.
Ознаки самостійної активністі Бажання взнати більше; Бажання визначити причинно-наслідкові зв'язки вивченого; Виникнення ініціативи в постановці завдань і питань; Пошук (самостійний) шляхом рішення поставленого завдання; Стійка винахідливість і постійність інтересу; Виділення головного в тому, що вивчається; Участь в спорах і обговореннях по тому, що вивчається; Бажання висловити і відстояти свою точку зору; Цікавий сам спосіб здобуття знань; Усвідомлення інтересу до знань.
Підвищити пізнавальну діяльность, мотивацію учнів допомогають ігрові завдання: такі завдання здебільшого є пошуковими. Вони ставлять учня перед необхідністю самостійно знаходити шляхи розв’язання, а отже, розпізнавати, аналізувати факти, зіставляти їх і формулювати висновки. А це розвиває творчі здібності школяра, увагу, ініціативність. робота з ігровими завданнями створює позитивну мотивацію навчання, пробуджує бажання знати. самостійно відкриваючи для себе певні явища, учень дістає задоволення, впевненість у своїх здібностях, що зумовлює самореалізацію особистості. Ігрові завдання я використовую на різних етапах уроку, тому що вони дають можливість і активізувати увагу учнів, і відпрацювати засвоєні знання, і зняти напруження, і підвищити продуктивність роботи.
1.на ФТА ЛІН 2. на Т РІЙ 3. ВА на ДІЙ 4. на Ж ДАК 5. ТЕЛ у Р 6.за ЛІ ЗО 7. ТОЛ у ОЛ 8. в А п НО 9. 1-л 2-і 3-й 4-к 5-а (КАЛІЙ) 10. ЛАК М у С
Експериментуємо вдома Лакмусові папірці із соку червоної капусти Зелена їстівна яєшня-глазун’я
Що насправді вимагається від навчального процесу: Розширення сфери знань та умінь Підвищення культури учнів Максимальний розвиток здібностей Зміцнення та укріплення здоров’я дітей
Складність полягає не у сприйнятті нових ідей, а у відмові від старих уявлень. Джон М. Кейкс
Схожі презентації
Категорії