X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії

Завантажити презентацію

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії

Слайд 2

Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколи не запалити його в інших. Василь Сухомлинський

Слайд 3

Усіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і навчання. Я.А. Коменський

Слайд 4

.Будь-який труд є осмисленим і вільним тільки тоді, коли він усвідомлюється як моя особиста… необхідність А.Ф.Лосєв

Слайд 5

Повноцінними є тільки ті знання, які дитина здобула власною активністю Йоганн Песталоцці

Слайд 6

Активні методи навчання – це такі методи, які забезпечують засвоєння інформації учнями в активній діяльності. Тому до них можна віднести ігрові завдання та інтерактивні технології навчання.

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Ознаки самостійної активністі Бажання взнати більше; Бажання визначити причинно-наслідкові зв'язки вивченого; Виникнення ініціативи в постановці завдань і питань; Пошук (самостійний) шляхом рішення поставленого завдання; Стійка винахідливість і постійність інтересу; Виділення головного в тому, що вивчається; Участь в спорах і обговореннях по тому, що вивчається; Бажання висловити і відстояти свою точку зору; Цікавий сам спосіб здобуття знань; Усвідомлення інтересу до знань.

Слайд 10

Підвищити пізнавальну діяльность, мотивацію учнів допомогають ігрові завдання: такі завдання здебільшого є пошуковими. Вони ставлять учня перед необхідністю самостійно знаходити шляхи розв’язання, а отже, розпізнавати, аналізувати факти, зіставляти їх і формулювати висновки. А це розвиває творчі здібності школяра, увагу, ініціативність. робота з ігровими завданнями створює позитивну мотивацію навчання, пробуджує бажання знати. самостійно відкриваючи для себе певні явища, учень дістає задоволення, впевненість у своїх здібностях, що зумовлює самореалізацію особистості. Ігрові завдання я використовую на різних етапах уроку, тому що вони дають можливість і активізувати увагу учнів, і відпрацювати засвоєні знання, і зняти напруження, і підвищити продуктивність роботи.

Слайд 11

1.на ФТА ЛІН 2. на Т РІЙ 3. ВА на ДІЙ 4. на Ж ДАК 5. ТЕЛ у Р 6.за ЛІ ЗО 7. ТОЛ у ОЛ 8. в А п НО 9. 1-л 2-і 3-й 4-к 5-а (КАЛІЙ) 10. ЛАК М у С

Слайд 12

Експериментуємо вдома Лакмусові папірці із соку червоної капусти Зелена їстівна яєшня-глазун’я

Слайд 13

Гумовий м’ячик із курячого яйця Як пофарбувати квітку

Слайд 14

Башта густини

Слайд 15

Що насправді вимагається від навчального процесу: Розширення сфери знань та умінь Підвищення культури учнів Максимальний розвиток здібностей Зміцнення та укріплення здоров’я дітей

Слайд 16

Складність полягає не у сприйнятті нових ідей, а у відмові від старих уявлень. Джон М. Кейкс

Слайд 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Хімія