X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО - КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Завантажити презентацію

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО - КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Слайд 2

Слайд 3

Розвиваюче навчання Проектна технологія Критичне мислення ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Опиши это Сравни это Что вы себе представляете? проанализируй Но самые хвастливые люди – рыбаки. рыбалка 9

Слайд 7

Я ЗНАЮ Я НЕ ЗНАЮ Я ХОЧУ УЗНАТЬ

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

- формувати навички критичного мислення; - вести підготовчу роботу до самостійної пошукової роботи; - виховувати культуру поведінки при веденні діалогу; - зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або бібліотеці; 3 уроки + години для самостійної роботи - придбати чи позичити необхідні пристрої; - провести додаткове заняття з класом ; - та інше.

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Действительно, когда слышишь слово «рыбалка», представляешь берег речки и полный садок рыбы. И вот Настя с папой солнечным днем отправились на рыбалку.

Слайд 16

ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ УЯВИ ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

Слайд 17

Для выполнения проекта дети должны иметь такие умения и навыки: -составлять простые предложения; -давать полный ответ на поставленный вопрос; -знать названия предметов, используемых на рыбалке; -иметь достаточный уровень развития воображения; -должно быть сформировано положительное отношение к одноклассникам. З плану проекту: Я

Слайд 18

Слайд 19

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДОЗВОЛЯЮТЬ: навчити складати зв`язні висловлювання перевести пасивний словник дітей в активний

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

1

Слайд 24

2 я знаю я вмію Треба дізнатися Треба попрацювати над…

Слайд 25

Скласти план виходу на рибалку зі своєю родиною. Врахувати час виходу, місце рибалки,речі, які треба взяти із собою.

Слайд 26

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС В ШКОЛІ 1 СТУПЕНЮ З метою підвищення якості освіти в початковій школі та удосконалення навчально – виховного процесу, який орієнтований на осоьистість учня і враховує індивідуальні особливості. Вчителям, які впроваджують проектну діяльність, рекомендується: В центрі навчального процесу повинен знаходитись учень, його пізнавальна та творча діяльність. При впровадженні проекту ставити метою розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів, усвідомлення ними моральнихцінностей, що згодом дозволять їм стати здатними до самореалізації, самостійного мислення, прийняття важливих рішень. Вміння працювати над розв’язанням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Оволодіти стратегією «Читання та письмо для розвитку критичного мислення» та застосувати методичні прийоми цієї стратегії при створенні проектів. Починаючи працювати над проектом, по новому осмислити побудову уроку.Застосувати трьофазну модель: мотивація та актуалізація, осмислення, рефлексія. При розробці плану навчального проекту необхідно ознайомитись з шаблоном плану, створити основу плану свого проекту. Усвідомити, яких напрямків Державних освітніх стандартів стосується навчальний проект. Враховуючи вимоги цих стандартів, сформулювати кілька навчальних цілей. Сформулювати ключове, тематичні та змістовні питання з огляду на проаналізовані Держстандарти та Держпрограми з навчальних предметів. Розбити створений проект на частиниЮ, які б відповідали поновленій структурі уроку. Проаналізувати першу фазу уроку з точки зору використання у житті запланованих до засвоєння знань, вмінь та навичок. Проаналізувати другу фазу уроку з точки зору методів та прийомів, які допоможуть осмислити новий матеріал. Дати аналіз третій фазі уроку – рефлексії. Поставити перед учнями творчу задачу, де б вони застосували знання, вміння та навички, яких набули при виконанні проекту.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка