X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ

Завантажити презентацію

ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПРОВІДНИЙ НАПРЯМОК ДІЯЛЬНОСТІ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Слайд 2

Слайд 3

Основні положення особистісно орієнтованого навчання

Слайд 4

ГОЛОВНІ ІДЕЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Слайд 5

Основні вимоги до розробки особистісно орієнтованого навчання

Слайд 6

Засоби досягнення  мети особистісно орієнтованого навчання

Слайд 7

Особистісно орієнтовані технології

Слайд 8

Інтерактивні технології

Слайд 9

У процесі своєї діяльності щодо особистісно орієнтованого  навчання , я намагаюсь:

Слайд 10

Критерії ефективності уроку  з особистісно орієнтованим  напрямом діяльності учнів

Слайд 11

Уроки на основі особистісно орієнтованих технологій РОБОТА В ПАРАХ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМИ В ЗАГАЛЬНОМУ КОЛІ

Слайд 12

Уроки на основі особистісно орієнтованих технологій Мозковий штурм Контроль знань - виконання різнорівневих завдань

Слайд 13

Основні етапи особистісно орієнтованого уроку I. Етап орієнтації про місце уроку в курсі, розділі, темі. II. Етап цілепокладання. • Визначення разом з учнями особистісно важливих завдань (що може дати цей урок учневі). III. Етап проектування. • Залучення учнів до діяльності через випереджувальні завдання, повідомлення, реферати, самостійні завдання; • Складання плану очікуваної роботи. IV. Етап організації виконання запланованої діяльності. • Вибір учнями завдань і способів їх виконання; • Робота в групах ми індивідуально; • Фіксація пояснення нового матеріалу (конспект, схема, таблиця, план, тези); • варіативність у виборі домашнього завдання (диференціація за рівнем складності). Методи психолого-педагогічної підтримки діяльності школярів: Заохочення, створення яскравих наочно-образних уявлень, навчально-пізнавальна гра, створення ситуації успіху, створення проблемних ситуацій, виконання творчих завдань. V. Контрольно - оцінювальний етап. • Залучення учнів до контролю за ходом навчальної діяльності (парні і групові форми взаємоконтролю); • Надання учням можливості порівнювати отримані результати зі зразком; • Оцінювання.  

Слайд 14

Зразки різнорівневих завдань з української мови

Слайд 15

Учитель підіймається до висоти справжньої майстерності лише тоді, коли його талант, знання, вміння спрямовані до єдиної мети, коли його робота освітлена високим обов’язком виховання людини майбутнього.                                                            Т.Ф.Бугайко Учитель підіймається до висоти справжньої майстерності лише тоді, коли його талант, знання, вміння спрямовані до єдиної мети, коли його робота освітлена високим обов’язком виховання людини майбутнього.                                        Т.Ф.Бугайко

Слайд 16

ПРЕЗЕНТАЦІЯ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗОШ І –ІІІ СТУПЕНІВ №3 м.Котовська Мігуш Тетяни Анатоліївни

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)