Використання ресурсів мережі Інтернет на уроках економіки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Використання ресурсів мережі Інтернет на уроках економіки Вчитель економіки НВК №10 О.А.Юхимович
Основна мета уроку з використанням ресурсів мережі Інтернет відповідає триєдиній дидактичній меті уроку: Освітній аспект: сприйняття учнями навчального матеріалу, осмислення зв'язків і відносин в об'єктах вивчення. Розвиваючий аспект: розвиток пізнавального інтересу в учнів, уміння узагальнювати, аналізувати, порівнювати, активізація творчої діяльності учнів. Виховний аспект: виховання наукового світогляду, вміння чітко організувати самостійну та групову роботу, виховання почуття товариства, взаємодопомоги.
вивченні нової теми для пошуку інформації в Інтернеті; для пошуку статистичних даних та їх аналізу; для аналізу та складання таблиці зі статистичними та іншими даними; для пошуку відповіді на запитання, поставлені вчителем; для перегляду та та обговорення відеофрагментів; для перегляду і обговорення презентації; для роботи з малюнками в мережі Інтернет. Використання мережі Інтернет на уроках економіки можливе при :
роботі над проектами Учні можуть підібрати для проекту інформацію в мережі з проблеми, яка підлягає в обговоренню, дослідженню. При роботі над проектом задіюються практично найрізноманітніші можливості і ресурси Інтернет: - віртуальні бібліотеки, - віртуальні музеї, - різні інформаційні освітні сервери; - сайти засобів масової інформації; - енциклопедії і довідники.
Використання електронної пошти Самостійне виконання практичного завдання, контрольної роботи, тесту з подальшою відправкою на електронну адресу вчителя; Підписка на електронну розсилку новин структур та організацій, безпосередньо пов‘язаних з предметом вивчення; Участь у телеконференціях;
Робота учнів у класі з використанням ресурсів мережі Інтернет організована таким чином: • фронтально (віртуальні подорожі, глобальний мережевий проект); • індивідуально (пошук, відбір та аналіз навчальної інформації); • в групах (виконання загального навчального проекту).
У структурі уроку можуть бути відображені всі компоненти і ланки процесу навчання, а також обов'язкове чергування видів діяльності: • повторення навчального матеріалу; • формування знань, умінь, навичок (усвідомлення і осмислення блоку навчальної інформації, закріплення навчального матеріалу); • застосування навчального матеріалу на практиці, передбачуваний аналіз інформації та створення власного інтелектуального продукту; • контроль рівня засвоєння матеріалу.
Методика організації уроку з застосуванням ресурсів мережі Інтернет: Педагог планує свої уроки з залученням ресурсів Інтернет. Вибирає теми, при вивченні яких Інтернет-ресурси органічніше впишуться в процес навчання, і буде досягнуто максимальний освітній ефект. Учитель попередньо знаходить найкращі ресурси і складає список Web, з якими учням потрібно буде познайомитися, виконуючи завдання вчителя.
3. Учитель, пояснивши певну тему, дає завдання школярам. Попередньо вчителю необхідно визначити складність завдань, їх обсяг, величину груп (можлива й індивідуальна робота учнів). Важливо, щоб знайдена в Мережі інформація була відсутня в традиційних джерелах. Дуже важливою на цьому етапі є допомога педагога учневі в оцінці інформації.
Основні мотиви використання Інтернету школярами: • отримання інформації з кількох тем; • доступ до інформації, не відображеної в традиційних джерелах; • постійне оновлення даних, що надаються, можливість віртуальних подорожей по музеях, бібліотеках, містам, іншим країнам; • участь у глобальних дитячих мережевих проектах та інтерактивний режим спілкування зі своїми однолітками.
Крім занять у класі, учні можуть вести пошук додаткової інформації з економіки самостійно. Також вони можуть обмінюватися отриманими знаннями, об'єднуватися з іншими класами, осмислювати отриману інформацію і публікувати свої авторські матеріали в Інтернет. Тобто навчання за допомогою ресурсів Мережі неминуче призводить до виходу учнів і педагогів за рамки уроку і предмета.
Схожі презентації
Категорії