ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розвиваюче навчання Проектна технологія Критичне мислення ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Опиши это Сравни это Что вы себе представляете? проанализируй Но самые хвастливые люди – рыбаки. рыбалка 9
- формувати навички критичного мислення; - вести підготовчу роботу до самостійної пошукової роботи; - виховувати культуру поведінки при веденні діалогу; - зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або бібліотеці; 3 уроки + години для самостійної роботи - придбати чи позичити необхідні пристрої; - провести додаткове заняття з класом ; - та інше.
Действительно, когда слышишь слово «рыбалка», представляешь берег речки и полный садок рыбы. И вот Настя с папой солнечным днем отправились на рыбалку.
Для выполнения проекта дети должны иметь такие умения и навыки: -составлять простые предложения; -давать полный ответ на поставленный вопрос; -знать названия предметов, используемых на рыбалке; -иметь достаточный уровень развития воображения; -должно быть сформировано положительное отношение к одноклассникам. З плану проекту: Я
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДОЗВОЛЯЮТЬ: навчити складати зв`язні висловлювання перевести пасивний словник дітей в активний
Скласти план виходу на рибалку зі своєю родиною. Врахувати час виходу, місце рибалки,речі, які треба взяти із собою.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС В ШКОЛІ 1 СТУПЕНЮ З метою підвищення якості освіти в початковій школі та удосконалення навчально – виховного процесу, який орієнтований на осоьистість учня і враховує індивідуальні особливості. Вчителям, які впроваджують проектну діяльність, рекомендується: В центрі навчального процесу повинен знаходитись учень, його пізнавальна та творча діяльність. При впровадженні проекту ставити метою розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів, усвідомлення ними моральнихцінностей, що згодом дозволять їм стати здатними до самореалізації, самостійного мислення, прийняття важливих рішень. Вміння працювати над розв’язанням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Оволодіти стратегією «Читання та письмо для розвитку критичного мислення» та застосувати методичні прийоми цієї стратегії при створенні проектів. Починаючи працювати над проектом, по новому осмислити побудову уроку.Застосувати трьофазну модель: мотивація та актуалізація, осмислення, рефлексія. При розробці плану навчального проекту необхідно ознайомитись з шаблоном плану, створити основу плану свого проекту. Усвідомити, яких напрямків Державних освітніх стандартів стосується навчальний проект. Враховуючи вимоги цих стандартів, сформулювати кілька навчальних цілей. Сформулювати ключове, тематичні та змістовні питання з огляду на проаналізовані Держстандарти та Держпрограми з навчальних предметів. Розбити створений проект на частиниЮ, які б відповідали поновленій структурі уроку. Проаналізувати першу фазу уроку з точки зору використання у житті запланованих до засвоєння знань, вмінь та навичок. Проаналізувати другу фазу уроку з точки зору методів та прийомів, які допоможуть осмислити новий матеріал. Дати аналіз третій фазі уроку – рефлексії. Поставити перед учнями творчу задачу, де б вони застосували знання, вміння та навички, яких набули при виконанні проекту.
Схожі презентації
Категорії