Використання ІКТ в початкових класах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Використання ІКТ у навчально-виховному процесі в початкових класах Підготувала: вчитель початкових класів НВО №32 Крамаренко Оксана Олексіївна м. Кіровоград 2013-2014 н.р.
СКАЖИ МЕНІ, І Я ЗАБУДУ. ПОКАЖИ МЕНІ, - Я ЗМОЖУ ЗАПАМ'ЯТАТИ. ДОЗВОЛЬ МЕНІ ЦЕ ЗРОБИТИ САМОМУ, І ЦЕ СТАНЕ МОЇМ НАЗАВЖДИ.
НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ УКРАЇНИ ПОСТАВИЛИ ПЕРЕД ШКОЛОЮ НИЗКУ ВАЖЛИВИХ ЗАВДАНЬ, ЗУМОВИЛИ ПЕВНІ ЗМІНИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТІ ПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ, ПОШУКИ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ, ЩО АКТИВІЗУЄ ПРОБЛЕМУ ПІДНЕСЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ
Законодавча та нормотивна база Закон України «Про Концепцію Національної програми інформатизації» Державна програма «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті та науці» на 2006-2010 навчальні роки, затверджена постановою КМ України від 7.12. 2005 р.; № 1153 Міська Програма «Інформатизація та комп'ютеризація міської системи освіти на 2007-2010 роки» ДСанПіН 5.5.6-009-98(№ 0009588-98) «Сто відсотків» — державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій на період до 2015 року. Затверджена постановою Кабінету Міністрів України 13 квітня 2011.
Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.
ІКТ слід використовувати для того щоб: ☼ Надати можливості успіху для кожного, щоб не збільшувати різницю у можливостях отримати якісну освіту між найбіднішим і найбагатшим; ☼ Підтримувати моделі ефективного розвитку; ☼ Розповсюджувати інформацію і культуру для зниження монополій мас-медіа.
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ МОЖЕ БУТИ ВИКОРИСТАНИЙ УЧИТЕЛЕМ: для підготовки до уроку для пояснення нового матеріалу для створення власних уроків для проведення індивідуальних занять для формування та закріплення навичок розв'язування вправ, передбачених програмою
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ МОЖЕ БУТИ ВИКОРИСТАНИЙ УЧНЕМ: для самостійного вивчення матеріалу для підготовки до уроку закріплення набутих знань
Під час використання ІКТ в початковій школі слід не допускати таких помилок: ◊ Через завантаженість шкільного кабінету інформатики учні початкової школи не мають систематичного доступу до комп'ютерів для проведення шкільних занять з інших предметів, при цьому обладнання кабінетів не пристосо-вано до занять молодших школярів; ◊ учителі інформатики старших класів не мають спеціальної підготовки для роботи з учнями початкових класів; ◊ учителі початкових класів слабо володіють засобами ІКТ, дидактичні цілі не досягаються; ◊ порушуються санітарно-гігієнічні вимоги; ◊ застаріла техніка.
Санітарно-гігієнічні вимоги до проведення занять з використанням ІКТ Тривалість застосування ТЗН Не повинна перевищувати 4 уроки. Безперервна робота з екраном ПК повинна бути не більше: у 2-4 класах 15 хв.; у 1-му класі - не більше 10 хв Класи Тривалість перегляду (хв.) Діафільми Кінофільми Телепередачі 1-2 7-15 15-20 15 3-4 15-20 15-20 20
Схожі презентації
Категорії