Упровадження в освітній простір варіативних моделей допрофільної підготовки та профільного навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Упровадження в освітній простір варіативних моделей допрофільної підготовки та профільного навчання 2010 рік
Основні завдання профільного навчання: створення умов для врахування й розвитку нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи; формування готовності до свідомого вибору й оволодіння майбутньою професією; спрямування підлітків щодо майбутньої професійної діяльності; забезпечення наступності й перспективності між середньою і професійною освітою відповідно до обраного профілю.
Принципи профільного навчання фуркації (розподіл учнів за рівнем освітньої підготовки, інтересами потребами, здібностями та нахилами); варіативності й альтернативності (освітніх програм, технологій навчання і навчально-методичного забезпечення); наступності та неперервності(між допрофільною підготовкою і профільним навчанням, професійною підготовкою); гнучкості(змісту і форм організації профільного навчання у тому числі дистанційного; забезпечення можливості зміни профілю); діагностико-прогностичної реалізованості (виявлення здібностей учнів з метою їх обґрунтованої орієнтації на профіль навчання).
Основні напрямки діяльності Брилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів щодо впровадження профільного навчання Обґрунтування доцільності впровадження обраних профілів навчання. Психологічна підтримка впровадження профільного навчання. Кадрове забезпечення профільного навчання. Навчально-методичне забезпечення профільного навчання.
Мета науково-методичного супроводу профільного навчання- надання кваліфікованої науково-методичної допомоги педагогам, що реалізують допрофільну підготовку та профільне навчання в 10-11-х класах.
Курси за вибором, або елективні курси (elekt – вибір), - це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють межі профільних предметів, розвивають і доповнюють їх зміст (деякі з них інтегрують зміст).
Упроваджуються за рахунок шкільного компоненту навчального плану. Можуть обиратися не тільки згідно з обраним профілем, а й за власним бажанням учня, який хоче поглибити знання з певних дисциплін.
Функції курсів за вибором: Вивчення ключових проблем сучасності в обраній галузі знань. Засвоєння профільних предметів на належному рівні за рахунок насичення профільного курсу додатковим змістом, який поглиблює і розширює знання з основних предметів. Удосконалення навичок пізнавальної, дослідницької, практичної діяльності. Забезпечення внутрішньопрофільної спеціалізації за рахунок широкого використання міжпредметних зв’язків. Допомога учням у виборі галузей пізнавальної діяльності в межах однієї навчальної дисципліни. Ознайомлення з основами майбутньої професійної діяльності.
Впровадження елективних курсів, факультативів у навчальному плані Брилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2010-2011 н.р.
Допрофільна підготовка Згідно з Концепцією профільного навчання допрофільна підготовка здійснюється через факультативи, гуртки, секції, учнівське наукове товариство, поглиблене вивчення предметів
При реалізації курсів за вибором у старшій школі враховуються такі принципи навчання: Індивідуальність Доступність Наступність Результативність
Кабінет іноземної мови Кабінет української мови та літератури Кабінет географії Кабінет інформаційних технологій
Зустріч з письменником Василем Загороднюком тренінг “Репродуктивне здоров`я” Тренінг “Танець – сила й гармонія життя” Ресурсний центр здоров`язберігаючих технологій
Наша адреса вул. Горького, 1 смт Брилівка Цюрупинського району, Херсонської області Телефон/факс: (05542) 55-8-80 E-mail: brilivka@mail.ru Cайт: www.brylivka.ucoz.ua
Схожі презентації
Категорії