«Спільний авіаційний простір з ЄС: як інтегрувати українське небо?»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Експертна Толока: «Спільний авіаційний простір з ЄС: як інтегрувати українське небо?» 30 листопада 2011 Ірина Коссе, експерт Інституту економічних досліджень та політичних консультацій Інститут економічних досліджень та політичних консультацій www.ier.com.ua
Структура презентації Що таке Спільний авіаційний простір? Основні переваги САП Необхідні кроки інтеграції Нагальні дії Висновки
Що таке Спільний авіаційний простір (САП) ? Довідково: САП об’єднує 36 країн: всі країни ЄС, Норвегію, Ісландію, Ліхтенштейн, Швейцарію, 6 країн Західних Балкан та Марокко.
Основні переваги САП Підвищення рівня ефективності використання аеропортів Вдосконалення методів управління авіакомпаніями Покращення якості послуг авіакомпаній Зниження ціни авіаперевезень Розвиток транзитного потенціалу Збільшення обсягів зборів провайдерів аеронавігаційних послуг Покращення іміджу країни та збільшення рівня довіри Поява нових ринків збуту для авіапрому Більше інвестицій в аеропорти та вищий рівень оплати праці
Необхідні кроки інтеграції Розвивати регіональні аеропорти Пасажиропотік провідних аеропортів України (січень-серпень 2011 року)
Необхідні кроки інтеграції Модернізувати аеропорти Проблеми аеропортів: Зношеність злітно-посадкових смуг Необхідність реконструкції терміналів та привокзальних площ Нерівномірна завантаженість аеропортів та повітряного простору
Групи аеропортів відповідно до кількості вильотів на рік Примітка: за класифікацією EUROCONTROL
Необхідні кроки інтеграції Модернізувати аеронавігаційне обладнання: адаптувати вітчизняні норми та стандарти до законодавства ЄС в сфері технічного регулювання та доступу до ринку послуг наземних служб в аеропортах та окремих технологічних комплексів знизити високі аеронавігаційні ставки
Необхідні кроки інтеграції Зробити конкурентоздатним стан парку повітряних суден Близько 40% машин авіаційних компаній-лідерів не відповідають міжнародним стандартам Найбільші авіакомпанії мають в середньому по 20 машин (в ЄС – 300-400) Середній знос власних літаків більше 70% Нестача двигунів і запчастин Нестача регіональних літаків невеликої ємності Невідповідність літаків європейським правилам безпеки
Необхідні кроки інтеграції Лібералізувати сферу наземного обслуговування та постачання палива Відсутність альтернативного постачальника наземних послуг; Реструктурувати підприємства і галузь в цілому Створити національного перевізника-флагмана
Необхідні кроки інтеграції Лібералізувати сферу наземного обслуговування та постачання палива Відсутність альтернативного постачальника наземних послуг; Реструктурувати підприємства і галузь в цілому Створити національного перевізника-флагмана
Нагальні дії Узгодити терміни перехідних періодів Зміцнити національні авіакомпанії та лібералізувати наземні послуги в аеропортах Залучити інвесторів для управління аеропортами Структурно відділити служби управління повітряним рухом від управління аеропортом Створити «хаб» на базі міжнародного аеропорту «Бориспіль»
Пасажири чи авіакомпанії: чиї інтереси візьмуть гору «+» «-» Пасажири Європейські стандарти безпеки польотів, рівня обслуговування пасажирів, збільшення кількості рейсів, зменшення ціни немає Авіакомпанії Можливість здійснювати авіаперевезення у усі держави-члени ЄС Цінова конкуренція, підвищення витрат на стандарти безпеки, зменшення прибутку, можливий програш у конкурентній боротьбі Аеропорти Стимул до оновлення та будівництва нових терміналів, залучення інвестицій Можливі затримки рейсів через обмежену спроможність їх обслуговування, збільшення часу очікування на пункті паспортного контролю, зниження рівня безпеки перевезення багажу Провайдер авіанавігаційних послуг збільшення прибутків від зборів за використання повітряного простору України надмірна завантаженість у зв’язку зі збільшенням кількості рейсів Авіавиробники вихід на нові ринки збуту за рахунок сертифікації української продукції в ЄС підвищення цін на продукцію в зв’язку з вищими виробничими стандартами
Схожі презентації
Категорії