НИЖНЬОДУВАНСЬКИЙ МІЖШКІЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ ОКРУГ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Основні завдання округу : Активізація суспільних і державних зусиль на виведенні ЗНЗ на рівень міжнародних стандартів і досягнень. Переведення ЗНЗ у якісно новий стан (від “закритої” до “відкритої системи”). Формування інноваційної культури школи. Постійна підтримка педагогів – новаторів. Створення умов для здійснення експериментальної діяльності. Забезпечення участі школи в реалізації інноваційних проектів. Залучення інвесторів. Прагнення керівника опанувати технології професійного менеджера й реалізовувати їх в управлінській діяльності.
Для розв'язання завдань з січня по грудень 2011 року Нижньодуванська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів перебувала на ІV етапі реалізації експериментальної роботи. Тема експериментальної роботи : „ Забезпечення рівного доступу до якісної освіти в умовах сільської місцевості, створення умов для розвитку творчого потенціалу особистості шляхом організації міжшкільного освітнього округу” Метою дослідження є створення та реалізація інноваційної моделі «Нижньодуванський міжшкільний освітній округ», яка включатиме дві школи І-ІІІ ступенів, загальноосвітню школу І-ІІ ступенів, дитячий садочок, музичну школу, дитячо – юнацьку спортивну школу, Будинок культури, які розташовані на території району.
Аналізуючи діяльність учасників експериментально-дослідницької роботи в освітньому окрузі, ми маємо: - нормативно-правову документацію; - програму діяльності округу; - позитивне ставлення учасників до дослідницько-експериментальної роботи; - оволодіння педагогами понятійним апаратом, чіткість уявлення про зміст і технологію дослідно-експериментальної роботи; - необхідні кадрові, інформаційні, організаційні, матеріально - технічні умови для проведення експерименту; - розподіл управлінських функцій; - добір діагностичних матеріалів, проведення констатуючих зрізів, їх аналіз.
У школі створено умови щодо впровадження профільного навчання: • враховано освітні потреби і природні нахили школярів (діагностика, анкетування учнів та їхніх батьків); • підібрано якісний кадровий склад педпрацівників; • проаналізовано стан соціально - культурного середовища; • створено матеріально-технічну базу школи; • здійснено навчально-методичне та нормативне забезпечення навчально-виховного процесу.
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ Вчителі шкіл округу впроваджують у навчальний процес інноваційні технології, широко застосовують інтерактивні та проектні технології, що дає змогу здійснити перехід від традиційного підходу в процесі навчання до особистісно орієнтованого та компетентнісного; сприяє накопиченню нових моделей організації НВП, робить процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним, демократичним.
Відкритий урок геометрії «Скалярний добуток векторів» для учнів 9 класу із застосуванням інтерактивного робочого місця
Відкритий бінарний урок з географії та художньої культури “ Художні промисли України “ з використанням мультимедійних засобів навчання
Відкритий урок з всесвітньої історії “Давній Єгипет” з використанням інтерактивних методів навчання
Відкритий урок з інформатики «Комп'ютерні віруси» з використанням ПК, прикладного програмного забезпечення Power Point, Word, програмних засобів
3 метою зацікавлення дітей навчальними дисциплінами в Нижньодуванському міжшкільному освітньому окрузі цікаво та змістовно проходять предметні тижні.
Виховуючи у підростаючого покоління любов до рідного слова, щорічно на високому рівні проводяться Дні української писемності і мови, Шевченківські дні.
Структурно складається з 8 міні - б'єднань: « Юні декламатори» «Юні журналісти» «Юні перекладачі» «Юні прозаїки» «Юні театрали, актори» «Юні оратори» «Юні дослідники» «Юні екскурсоводи»
Шапталова Віра Юріївна І місце в районному та обласному етапі Всеукраїнського мовно – літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім Т.Шевченка
Історико - краєзнавчим напрямком дослідницької роботи займаються учні школи під керівництвом вчителя історії Вдовіна Олександра Анатолійовича
Основними напрямками роботи є: пошук і збір матеріалів для музею; робота по облаштуванню музею; проведення інтерв'ю з учасниками Великої Вітчизняної війни; робота над альбомом «Історія рідної школи»; робота над проектом «Видатні випускники школи» Підсумком цієї роботи є створення музею школи.
Методичне об’єднання вчителів предметів гуманітарного циклу (керівник: Смалько Тамара Іванівна )
Методичне об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу керівник: Замошник Світлана Володимирівна
Спектр розвиваючих спецкурсів факультатив «Математика» для учнів 9 класу факультатив «Мистецтво живого слова» для учнів 7класу курс «Основи здорового способу життя» для учнів 9 класу курс «Культура України» для учнів 5-6 класів факультатив «Красиве і корисне» для учнів 4-7 класів факультативний курс «Хореографія» для учнів 4, 5 класів Факультатив “Логіка” для учнів 2 класу
Схожі презентації
Категорії