Про реалізацію державної політики щодо соціальної адаптації та інтеграції в освітнє середовище дітей з особливими потребами. Упровадження моделі інклюзивної освіти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Київ-2010 Про реалізацію державної політики щодо соціальної адаптації та інтеграції в освітнє середовище дітей з особливими потребами. Упровадження моделі інклюзивної освіти
За даними ООН, у світі приблизно 450 мільйонів людей з порушеннями психічного та фізичного розвитку. Це майже 1/10 частина населення нашої планети. Дані Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) свідчать, що кількість таких людей у світі досягає 13% (3% дітей народжуються з вадами інтелекту та 10% дітей з психічними та фізичними вадами). Усього в світі близько 200 мільйонів дітей з обмеженими можливостями.
Дані психолого-медико- педагогічних консультацій свідчать, що дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку, в Україні 1.076.345, що становить 12,2% від загальної кількості дітей в Україні За оцінками експертів, близько 25% дітей-інвалідів можуть навчатися в масових школах
Розпорядження Кабінету Міністрів України № 1482-р від 3.12.2009 р. «Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року» Наказ МОНУ № 1153 від 21.12.2009 р. “Заходи МОНУ щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року” Проекти МОН, винесені на обговорення: «Концепція розвитку інклюзивної освіти», «Положення про спеціальні класи у ЗНЗ для навчання дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку» Рішення Київської міської ради № 502/2571 від 13.10.2009 “Про затвердження міської експериментальної програми "Інклюзивне навчання та виховання дітей з синдромом Дауна" на 2010 - 2013 роки”
Експериментальні дослідження регіонального рівня за напрямом “інклюзивна освіта” Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах середньої загальноосвітньої школи Слухаємо разом Інклюзивна освіта дітей із синдромом Дауна в дошкільних навчальних закладах Психолого-педагогічне управління навчальною діяльністю соціально занедбаних учнів та учнів із затримкою психічного розвитку в умовах середньої загальноосвітньої школи Соціально-педагогічні аспекти організації інклюзивної освіти дітей з вадами слуху в умовах початкової школи Створення моделі індивідуального ON-line навчання дітей, які за тривалою хворобою не відвідують школу Школа як соціально-реабілітаційний центр
Схожі презентації
Категорії