В яких сферах Проект СВА виділяє кошти на реалізацію ініціатив громад
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
В яких сферах Проект СВА виділяє кошти на реалізацію ініціатив громад Охорона здоров’я (ремонт приміщень ФАПів, закупівля обладнання); Енергозбереження (ремонт закладів соціальної сфери села в рамках програм енергозбереження); Водопостачання (ремонт, будівництво водогонів, башт, свердловин та водовідведення); Відновлення екологічного середовища (утилізація стихійних сміттєзвалищ, очистка русел та берегів водоймищ); Закупівля шкільного автобусу
Який ресурс надає громадам ПРООН для реалізації їх ініціатив Фінансові кошти; Практичні інформаційні посібники; Практичні навчальні заходи за тематикою (проектний менеджмент, управління громадою, фінансове планування тощо); Ресурси інших донорів; Інформаційні матеріали.
Етапи роботи Проекту, які допомогли “ увійти “ в кожну громаду (суб’єкти Проекту: обласний відділ Проекту ПРООН, Запорізька обласна державна адміністрація, Запорізька обласна рада, районні державні адміністрації та органи місцевого самоврядування – учасники Проекту) Проведення обласного семінару – початок входу Проекту в Запорізьку область Збір аплікаційних форм від районів, які виявили бажання брати участь в Проекті Визначення населених пунктів - переможців та резервних кандидатів Проведення 43 загальних зборів населення сільських, селищних, міських рад, які беруть участь в Проекті Початок легалізації та реєстрації об’єднань громадян, акумуляції коштів громадами Проведення 30 тренінгів для активних громад, які беруть участь в Проекті з управління, планування та підготовки МПП Проведення 44 презентаційних семінарів для активу сільських, селищних, міських рад – які беруть участь в Проекті Проведення активом сільських, селищних, міських рад, які беруть участь в Проекті інформаційної кампанії серед громад населених пунктів Збір аплікаційних форм від сільських, селищних, міських рад, які виявили бажання брати участь в Проекті Проведення 8 районних презентаційних семінарів серед активу в районних центрах Визначення районів переможців та резервних кандидатів Проведення 6 форумів місцевого розвитку для громад 6 районів, які беруть участь в Проекті Підписання тристоронньої угоди між ПРООН ОДА та ОР і між ПРООН, РДА та РР - учасниками Проекту
Який шлях на даний момент подолала чи долає кожна громада, з метою отримання фінансової підтримки від ПРООН Ознайомлення активу сільських рад з Проектом; Ознайомлення мешканців сільських рад з Проектом; Громадський діалог на предмет участі в Проекті; Прийняття політичного рішення щодо участі в Проекті; Реєстрація Громадського об’єднання; Акумуляція власних коштів для участі в Проекті; Затвердження Плану розвитку громади на 2 роки; Проходження навчання на теми: “ Підготовка Мікропроекту ”, “ Управління громадою та планування діяльності ”, “ Розробка стратегії розвитку ”; Проведення конкурсного відбору підрядної організації; Замовлення, підготовка та затвердження ПКД; Реалізація ініціативи Звіт перед партнерами В умовах повної гласності та поінформованості
Проект фінансується Європейським Союзом Структура процесу впливу на об’єкт управління громади в рамках Проекту СВА Організація громади Загальні збори Актив ГО
Структура планування за принципом знизу до гори з урахування інтересів усіх зацікавлених груп в рамках Проекту СВА Сільська \ селищна рада Громада відповідної ради Організація громади Депутатський корпус Виконком ради Бізнес Рішення загальних зборів Рішення ради Лобіювання інтересів Рішення виконкому Визначення ресурсів Зацікавлені групи Визначення спільних пріоритетів Затвердження Плану дій Опосередкування Плану в бачення майбутнього Розробка стратегії розвитку населеного пункту Форми закріплення рішень Фаза погодження інтересів через колективну роботу, компроміси та взаємоповагу Кінцевий результат
Досвід та рекомендації Проекту СВА Органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування покладати більшу відповідальність за соціально-економічний розвиток на громадські інститути. Переваги: - Вивільнення адміністративного ресурсу для проектів розвитку а не “ латання дірок ”; Поява партнерської відповідальності у громадян, а не формування стереотипу довічних споживачів адміністративних послуг; 2. Включити в Стратегію розвитку Запорізької області до 2015 року заходи щодо створення системи громадських організації, спрямованих на розвиток свого населеного пункту в кожному селі \ селищі Запорізької області. Переваги: створення системи громадських інститутів як партнера влади; передача частини функцій ОВВ та ОМС щодо розвитку територій самодостатнім громадам.
Схожі презентації
Категорії