Форми та методи здійснення державної виконавчої влади
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПЛАН Вступ Поняття форм державного управління та їх види. 2. Методи державного управління. 3. Адміністративний примус і його види Висновок
ЛІТЕРАТУРА 1. Конституція України. Офіційне видання Верховної Ради України,1996. 2. Про місцеве самоврядування в Україні: Закон України від 21 травня 1997 р. // Зі змінами і доповненнями внесеними Законами України від 6 жовтня 1998р., 16 липня 1999р. “Місцеве самоврядування України”. – К.: Атіка. – 2000р. 3. Положення про районну, районну у містах Києві та Севастополі державну адміністрацію: Указ Президента України від 21.08.1995 // Голос України. – 1995.- 5 верес. 4. Про заходи щодо дальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян: Указ Президента України від 18 лютого 2002 р. 5. Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією: Указ Президента України від 6 лютого 2003 р. № 84/2003.
ВСТУП Процес реалізації завдань і функцій держави знаходить свій юридичний вираз у відповідних формах та здійснюється за допомогою відповідних методів. Форми і методи управлінської діяльності визначаються характером відносин у сфері управління. Управлінська діяльність викликає різні наслідки: одні дії призводять до юридичних наслідків інші ні.
Під формою управлінської діяльності слід розуміти той чи інший спосіб зовнішнього вираження змісту цієї діяльності.
За ступенем правової регламентації процесу використання виділяють такі форми державного управління: 1. Встановлення норм права. 2. Застосування норм права. 3. Укладання адміністративних договорів 4. Здійснення реєстраційних та інших юридичне значущих дій. 5. Провадження організаційних дій. 6. Виконання матеріально-технічних операцій.
Ю. Козлов поділяє їх на дві групи: позаекономічного (прямого) економічного (непрямого) впливу;
Отже, потреби процесу управління є важливим критерієм класифікації методів управління. У найбільш загальному вигляді ці потреби можна поділити на три види потреб: переконувати, заохочувати, примушувати.
Заходи адміністративного примусу поділяються на три групи: а) заходи адміністративного попередження; б) запобіжні адміністративні заходи; в) заходи відповідальності за порушення нормативно-правових положень.
ВИСНОВОК У зв’язку з переходом до ринкових відносин і корінними змінами в механізмі державного управління а організаційно - правовому статусу суб’єктів управління надзвичайно актуальною залишається проблема форм і методів державного управління.
Схожі презентації
Категорії