X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ГРАТИ В МУЗИКУ І ГРАТИСЯ МУЗИКОЮ, АБО НАВЧАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ ТЕТЯНИ ТЮТЮННІКОВОЇ

Завантажити презентацію

ГРАТИ В МУЗИКУ І ГРАТИСЯ МУЗИКОЮ, АБО НАВЧАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ ТЕТЯНИ ТЮТЮННІКОВОЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

“ГРАТИ В МУЗИКУ І ГРАТИСЯ МУЗИКОЮ, АБО НАВЧАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ ТЕТЯНИ ТЮТЮННІКОВОЇ”

Слайд 2

Дитина бажає спонтанно виражати себе через звук та шум, вона хоче відкривати нові звучання. Це пробуджує фантазію та ініціативу. Т.Томас

Слайд 3

Основа програми “Вчусь творити” Т.Тютюннікової Метод образно – ігрового емоційно – тактильно – рухового моделювання елементів музичної мови Метод активації творчих проявів

Слайд 4

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ МЕТОДИКИ ТЕТЯНИ ТЮТЮННІКОВОЇ КРЕАТИВНІСТЬ КОМУНІКАТИВНІСТЬ ВАРІАТИВНІСТЬ

Слайд 5

Поєднання таночків, пісень, гри в оркестрі на шумових і ударних інструментах Потенціал елементарного музикування (Вигадування, створення музики) Взаємопов'язаність мовлення, руху та музики (Тілесне відчуття ритму) Складові методики Т.Тютюннікової “Педагогіка співробітництва”

Слайд 6

Етапи навчання дітей за методикою Т.Тютюннікової Початковий етап “Навчання у дії” Основний етап “Гра в музику танцювання ритму” Репродуктивний етап “Гра в оркестрі”

Слайд 7

ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Навчання вигадування та створення музики “Навчання у дії” та його складові: Дитина в усьому бере участь Педагог залучає дитину до процесу активних дій Дитина творить і переживає

Слайд 8

“ГРА В МУЗИКУ, ТАНЦЮВАННЯ РИТМУ” Відчуття емоційно-образного змісту пісні Покладання на прості мелодії лічилок, загадок, віршів Виникнення пісні – маленького ескізу, картинки яку діти можуть обігравати за допомогою жестикуляції, способів інтонування ОСНОВНИЙ ЕТАП

Слайд 9

Гра в оркестрі Цікаве інтригуюче навчання Щоразу нові партії Варіювання партій за допомогою нових тембрових і динамічних рішень РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП

Слайд 10

АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТАКТИЛЬНОГО ВІДЧУТТЯ РИТМУ “Танцювати” ритм, грати його рухами свого тіла (тупання, оплески, клацання і т.і.) Подавання рухів в ігровій, жартівливій манері Будь – яку пісню супроводжувати жестикуляцією і впевненими рухами, які передають її зміст

Слайд 11

АУДІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК СЕРЕДНІЙ ТА СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК Проведення вправи під час підвищеного шумового фону (Вправа “Знайди куди сховалася тиша?”) Вправа “Яких звуків боїться тиша?” (Слухання, що, як звучить) Розповідь про звуки, які шумлять, дзвенять, булькають, скриплять Проведення експериментів (Діти пробують почути, як звучать усі предмети) Розповідь про створення музичних інструментів 1 2 3 2 1

Слайд 12

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІТИ ПОВИННІ УМІТИ: Проявляти творчість та імпровізувати. Поєднувати види діяльності. Активно, ритмічно рухатись. Грати на елементарних музичних інструментах та виконувати музично – рухові вправи.

Слайд 13

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Журнал “Музичний керівник” №4 квітень 2012р. (К.Разборщук “Грати в музику і гратися музикою або навчання за методом Тетяни Тютюннікової” стр.17); Журнал “Музичний керівник” №3 березень 2011р. (І.Шараєвська Н.Степаненко “Мовленнєві та фізичні вправи за системою К.Орфа” стр.9) ; Журнал “Музичний керівник” №10 жовтень 2012р. (А.Степанюк К.Разборщук “Відчути і прожити музику” стр. 14); (Л.Чеснейша “Гра дітей в оркестрі” стр.18); Журнал “Дошкільне виховання” №6 2009 р. С.Ничай “ Вводимо дитину у світ звуків ” стр.22. ; 5. Т.Тютюннікова “ Видеть музіку и танцевать стихи”.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне