ГРАТИ В МУЗИКУ І ГРАТИСЯ МУЗИКОЮ, АБО НАВЧАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ ТЕТЯНИ ТЮТЮННІКОВОЇ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дитина бажає спонтанно виражати себе через звук та шум, вона хоче відкривати нові звучання. Це пробуджує фантазію та ініціативу. Т.Томас
Основа програми “Вчусь творити” Т.Тютюннікової Метод образно – ігрового емоційно – тактильно – рухового моделювання елементів музичної мови Метод активації творчих проявів
Поєднання таночків, пісень, гри в оркестрі на шумових і ударних інструментах Потенціал елементарного музикування (Вигадування, створення музики) Взаємопов'язаність мовлення, руху та музики (Тілесне відчуття ритму) Складові методики Т.Тютюннікової “Педагогіка співробітництва”
Етапи навчання дітей за методикою Т.Тютюннікової Початковий етап “Навчання у дії” Основний етап “Гра в музику танцювання ритму” Репродуктивний етап “Гра в оркестрі”
ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Навчання вигадування та створення музики “Навчання у дії” та його складові: Дитина в усьому бере участь Педагог залучає дитину до процесу активних дій Дитина творить і переживає
“ГРА В МУЗИКУ, ТАНЦЮВАННЯ РИТМУ” Відчуття емоційно-образного змісту пісні Покладання на прості мелодії лічилок, загадок, віршів Виникнення пісні – маленького ескізу, картинки яку діти можуть обігравати за допомогою жестикуляції, способів інтонування ОСНОВНИЙ ЕТАП
Гра в оркестрі Цікаве інтригуюче навчання Щоразу нові партії Варіювання партій за допомогою нових тембрових і динамічних рішень РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП
АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТАКТИЛЬНОГО ВІДЧУТТЯ РИТМУ “Танцювати” ритм, грати його рухами свого тіла (тупання, оплески, клацання і т.і.) Подавання рухів в ігровій, жартівливій манері Будь – яку пісню супроводжувати жестикуляцією і впевненими рухами, які передають її зміст
АУДІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК СЕРЕДНІЙ ТА СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК Проведення вправи під час підвищеного шумового фону (Вправа “Знайди куди сховалася тиша?”) Вправа “Яких звуків боїться тиша?” (Слухання, що, як звучить) Розповідь про звуки, які шумлять, дзвенять, булькають, скриплять Проведення експериментів (Діти пробують почути, як звучать усі предмети) Розповідь про створення музичних інструментів 1 2 3 2 1
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІТИ ПОВИННІ УМІТИ: Проявляти творчість та імпровізувати. Поєднувати види діяльності. Активно, ритмічно рухатись. Грати на елементарних музичних інструментах та виконувати музично – рухові вправи.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Журнал “Музичний керівник” №4 квітень 2012р. (К.Разборщук “Грати в музику і гратися музикою або навчання за методом Тетяни Тютюннікової” стр.17); Журнал “Музичний керівник” №3 березень 2011р. (І.Шараєвська Н.Степаненко “Мовленнєві та фізичні вправи за системою К.Орфа” стр.9) ; Журнал “Музичний керівник” №10 жовтень 2012р. (А.Степанюк К.Разборщук “Відчути і прожити музику” стр. 14); (Л.Чеснейша “Гра дітей в оркестрі” стр.18); Журнал “Дошкільне виховання” №6 2009 р. С.Ничай “ Вводимо дитину у світ звуків ” стр.22. ; 5. Т.Тютюннікова “ Видеть музіку и танцевать стихи”.
Схожі презентації
Категорії