МЕТОДИКА ПРОБЛЕМНО- ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЕТОДИКА ПРОБЛЕМНО- ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ Автор – кандидат педагогічних наук, зав. кафедри теорії та методики виховання СОІППО Гиря О.О.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ РИСИ МЕТОДИКИ 1) Характер навчання – пошуковий. Засвоєння нового відбувається на основі реалізації навчального завдання за допомогою перетворення способів дій, конструювання нових, крім тих, що запропоновані вчителем. 2) Роль вчителя – створення освітнього середовища, забезпечення мотиваційного й цілеспрямованого керування продуктивною діяльністю учня у процесі здійснення ним кожного компонента цілісної діяльності. 3) Роль учня – виявлення ініціативи діяльності, здійснення перевірки висунутої гіпотези, збір даних, проведення експерименту, моделювання, тобто створення особистого освітнього продукту у формі «приросту» знань, цінностей та способів. 4) Навчальний процес – розвиток особистості учня, його рефлексивного й творчого мислення з виходом за рамки окресленого кола знань, способів дій та ін.
Організація навчального процесу індивідуальний спосіб діяльності кожного учня з елементами колективності
Схожі презентації
Категорії