Системний та компетентісний підхід до організації роботи з обдарованими дітьми
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Виконала: учитель початкових класів спеціаліст вищої категорії Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №14 Баранюк Вікторія Вікторівна
«Навчально-виховний процес в школі повинен бути спрямований на розвиток активності, самостійності, творчих можливостей кожного школяра, оскільки суспільство потребує особистостей, здатних свідомо діяти, приймати власні рішення, швидко адаптуватися до змін»
1)Розгледіти кожну дитину як творчо обдаровану; 2) виховувати нового творчого вчителя; 3) долучати сім’ю до виховання нової особистості.
Методика Векслера – рівень інтелектуальних здібностей. Методика Кетелла – інтелектуальні можливості дитини. Методика Айзенка – рівень інтелекту. Методика "Неіснуюча тварина" – розвиток творчої уяви, оригінальність мислення, емоційний стан. Методика "Прогресивні матриці Равена" – рівень аналітико-синтетичних умінь. Методика Хаана і Кафа – особливості спрямованості даної особистості.
Схожі презентації
Категорії