Проектна діяльність у школі, етапи створення проектів, поділ учнів на групи, захист проектів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Схема проекту діяльності проектування проектна діяльність проект Проектна ситуація задача проектна діяльність учнів
Мета проектування Розвиток пізнавальних навичок учнів Формування вміння самостійно конструю-вати свої знання Вміння орієнтуватися в інформаційному просторі Активний розвиток критичного мислення, сфери комунікації
Основні завдання Не лише передати учням силу тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно Сприяти учневі у здобутті комунікативних навичок Урізноманітити коло спілкування учнів, знайомити з іншими культурами, різними точками зору на одну проблему Прищепити уміння користуватися дослід-ницькими прийомами
Вимоги до організації Наявність значущої проблеми Практична,теоретична, пізнавальна значущість результатів Самостійна ( індивідуальна, групова) діяльність учнів Структурування змістової частини проекту Використання дослідницьких методів: вивчення проблеми досліджуваних знань, висування гіпотези, її розв*язання, Обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих Результатів, аналіз отриманих даних, висновки
Ознака Типи проектів За методом чи видом діяльності Дослідницькі, творчі, пригодницькі, рольово – ігрові, практико – орієнтовні, інформаційні За видом координації Безпосередній, прихований учасник проекту За характером контактів Внутрішній (локальний) , регіональний, міжнародний За кількістю учасників Персональний, парний, груповий За часом проведення Короткостроковий, довгостроковий, епізодичний За змістовним аспектом проекту Літературні, природничо – наукові, екологічні, мовні, культурологічні, рольово – ігрові, спортивні, географічні, історичні, музичні
Визначення проблеми Визначення теми проекту Формулювання мети і завдання Планування роботи над виконанням Пошук інформації
Основні питання ключові тематичні формують діяльність формулюють тему формулюють завдання формулюють діяльність Об*єкт Дослідження Проблема Справа
Визначення джерел інформації , засобів збору Визначення методів аналізу інформації Обговорення засобів представлен-ня результатів Установлення критеріїв оцінки результатів і процесу Бібліотека Internet, ЗМІ підприємства організації спілки, клуби об*єднання Зіставлення порівняння протиставлен-ня, об*єднання ідей, складання тез, таблиці, схеми, цитування Коротке викладення основної теми, мети, завдань проекту, досягнень, особистих (гру-пових) досяг-нень Переконливість презентації, використання ТЗН, наочності, артистизм, виразність виступу, повнота розкриття змісту
Збір інформації Аналіз інформації та формулювання висновків Оформлення результатів кільцева пірамідальна вена гістограма графіки Інші види оформлення результатів: Атлас, карта, відеофільм, виставка, газета, журнал, законопроект, система шкільного самоврядування, довідник, діюча форма гри, колекція, костюм, модель, музичний твір, навчальний посібник, екскурсія, мультимедійний продукт, оформлення кабінету, постановка, свято, прогноз
Презентація проекту Захист проекту Оцінка проекту Оголошення результатів Реалізація проекту Готують проекти до презентації та захисту Подають критерії оцінки Презентують і захищають свій проект Оцінюють проект Оцінюють презентації Ставлять запитання на захисті проектів
Ділова гра Відеофільм Діалог літперсонажів Захист на Вченій раді Гра з залом Ілюстраційне зіставлення фактів Інсценування Наукова конференція Спектакль Артистизм і виразність виступу. Розкриття змісту проекту на презентації. Використання засобів наочності, ТЗН. Оригінальність представлення результатів.
Вимоги до виступу на захисті проекту Говоріть чітко, повільно Постава рівна, спокійна (готова до спілкування) Володійте аудиторією Використовуйте наочність, ТЗН Вся подана інформація повинна бути переконливою Висновки – чіткі, переконливі
Позаурочні проекти відрізняються від урочних такими якостями: Тематика спрямована на урізноманітнення дозвілля та задоволення інтересів дітей у тих сферах науки, техніки, мистецтва, що не входять до шкільної програми Кількість учасників, бо саме позаурочні проекти охоплюють увесь учнівський колектив Зростання дружніх, творчих стосунків між учасниками проекту Можливість включатися у ході виконання проекту у контакти з різними організаціями, що значно розширює ефективність їх взаємодії, встановлення нових ділових контактів Можливість використання проектів різного типу, особливо творчих, пригодницьких, ігрових, рольово – ігрових, спортивних, музичних …
Добровільність вибору виду діяльності кожним школярем Врахування інтересів та психологічних особливостей певної вікової групи учнів Посильність роботи, доведення її до логічного кінця Формування основ культури праці, якісне виготовлення та естетичне оформлення об*єктів Корисна значимість виконаних проектів Дотримання правил ТБ праці
ЕНТУЗІАСТ Надихає і мотивує учнів на досягнення мети СПЕЦІАЛІСТ Має знання і вміння в декількох галузях КОНСУЛЬТАНТ Організовує доступ до інформаційних ресурсів, спеціалістів КЕРІВНИК Особливо в питаннях планування часу КООРДИНАТОР Групового процесу ЕКСПЕРТ Аналізує результати виконаного процесу
Схожі презентації
Категорії