X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЛАБОРАТОРІЯ КОМБІНОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ:ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

Завантажити презентацію

ЛАБОРАТОРІЯ КОМБІНОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ:ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ЛАБОРАТОРІЯ КОМБІНОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ Дмитро Маслюк, зав. лабораторією, викладач кафедри іноземних мов та технічного перекладу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності

Слайд 2

У Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності приділяється велика увага впровадженню нових технологій навчання в освітній процес. З цією метою, починаючи з 2001 р. в університеті розпочалася робота над створенням електронної бібліотеки навчальних матеріалів з різних дисциплін, з 2004 р. –  лабораторії дистанційного навчання, з 2008 р. –  віртуального університету, а з 2009 р. – лабораторії комбінованого навчання.

Слайд 3

Мета доповіді - описати: - необхідність створення лабораторії комбінованого навчання при кафедрі іноземних мов і технічного перекладу; - завдання основних напрямів діяльності лабораторії; - перші результати її роботи впродовж останніх двох років.

Слайд 4

Напрями роботи лабораторії комбінованого навчання: 1. Навчальний 2. Методичний 3. Науковий 4. Підвищення кваліфікації кадрів

Слайд 5

1. Навчальний напрям Перш за все лабораторія призначена для організації навчання курсантів і студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Викладачі кафедри навчають курсантів і студентів першого, другого, п’ятого курсів та ад’юнктів денної і заочної форм навчання англійської, німецької і французької мов.

Слайд 6

2. Методичний напрям В Україні поки що мало методичної літератури стосовно організації комп’ютеризованого, дистанційного і комбінованого навчання, тому завданнями створення лабораторії є розроблення: - методичних посібників для викладачів, курсантів, студентів і ад’юнктів університету; - дистанційних курсів з власними відео- роликами та анімацією; - навчальних словників для всіх спеціальностей нашого університету; - двомовних розмовників, які стосуються роботи навчальних закладів в системі МНС.

Слайд 7

Результати розвитку методичного напряму діяльності лабораторії: створено: посібник для курсантів і студентів магістерського рівня з грифом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту «Теоретичні основи дистанційного навчання»; методичні вказівки для ад’юнктів першого року навчання; методичне забезпечення для практичних занять до курсу «Теоретичні основи дистанційного навчання».

Слайд 8

3. Науковий напрям Колектив кафедри був ініціатором створення секції «Сучасний стан і перспективи мовної підготовки майбутніх фахівців» у рамках Міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи", яка відбулася в нашому університеті 5-7 жовтня 2009 р. 28-30 жовтня 2010 р. у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності відбулася IV Міжнародна науково-практична конференція «Лінгвістичні проблеми та інноваційні підходи до викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах».

Слайд 9

4. Підвищення кваліфікації кадрів З лютого 2005 р. діє щомісячний семінар на тему: „Дистанційне навчання в системі вищої освіти України”. Новим напрямом підготовки розробників дистанційних курсів, зокрема, забезпечення вищих навчальних закладів кваліфікованими кадрами для організації в них дистанційного навчання в ЛДУ БЖД, є введення з 2009-2010 навчального року у навчальні плани підготовки студентів старших курсів лекцій і практичних занять, під час яких вони вивчають теоретичні питання ДН, а також укладають дистанційні курси. За своєю спеціальністю викладачі кафедри проходять підвищення кваліфікації у ВНЗ України.  З 2010 р. вони мають можливість підвищувати кваліфікацію ще й за програмою, яка проводиться за допомогою Вебінару з Вашингтона.

Слайд 10

Співпраця з вітчизняними і зарубіжними навчальними закладами та організаціями Кафедра тісно співпрацює із спорідненими кафедрами Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Львівської комерційної академії, Львівського державного університету внутрішніх справ, Вищою школою офіцерів-пожежників з міста Екс-Прованс (Франція), лабораторією комп’ютерної лінгвістики Київського національного лінгвістичного університету та іншими навчальними закладами. Останнім часом організовано співпрацю стосовно укладання дистанційних курсів між нашим університетом і американськими (Вейнський державний університет, м. Детройт, штат Мічіган; Міський коледж Сен Джоуз, м. Сен Джоуз, штат Каліфорнія), польським (Головна школа пожежної служби, м. Варшава) та бельгійським (університетський коледж Артевельде, м. Ґент) навчальними закладами.

Слайд 11

Висновки Перспективним, на нашу думку, є створення на сервері нашого університету бази даних навчальних об’єктів з іноземних мов для укладання дистанційних курсів для курсантів і студентів з різним рівнем знання іноземної мови

Слайд 12

Висновки Результати роботи лабораторії комбінованого навчання в чотирьох згаданих вище напрямах, а також діяльність викладачів кафедри іноземних мов та технічного перекладу дають можливість в основному виконувати завдання проголошені Болонською декларацією стосовно організації навчального процесу у вищих навчальних закладах.

Слайд 13

Доповідь закінчено. Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка