Активні форми навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методи активного навчання— сукупність педагогічних дій та прийомів, які направлені на організацію учбового процесу, які мотивують студентів до самостійного, ініциативного та творчого засвоєння учбового матеріалу в процесі пізнавальної діяльності.
Мозковий штурм «Мозковий штурм» — один з більш популярних методів стимулювання творчої активності.Він дозволяє знайти рішення проблем завдяки застосуванню спеціальних правил обговорення. Був розроблений Алексом Осборном в 1953 році. Метод заснований на припущенні, що одним із основних перешкод для появи нових ідей є «страх оцінки»: люди часто не виказують в голос цікаві та неординарні ідеї бо не хочуть зустріти скептичне або вороже до них ставлення керівників та колег. Класична техніка мозкового штурму, пропонована Осборном, засновується на двух головних принципах — «не критикувати ідеї» та «з кількості наро-джується якість».
Правила мозкового штурму Кожна думка важлива. Не бійся висловитися! Ми всі - партнери! Обговорюємо сказане, а не людину! Обдумав, сформулював, висловив! Говори чітко, ясно, красиво! Вислухав, висловився, вислухав! Тільки обгрунтовані докази! Вмій погодитися і не погодитися! Важлива кожна роль.
Метод проектів Метод проектів - педагогічна технологія, орієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування та здобуття нових, на ентузіазм у роботі,зацікавленість , св с реальним життям, научну допитливість, вміння працювати. Засновником методу проектів вважається Дж. Дьюі (1859-1952), американський філософ, психолог та педагог. Метод проектів- це така модель навчання, де студенти обмірковують, вирішують проблеми, приймають рішення, вивчають, документують свою діяльність та розробляють мультимедійну презентацію.
Класифікація проектів Практико-орієнтований проект Дослідницький проект. Інформаційний проект Творчий проект Рольовий проект.
Мозаїка Ця технологія застосовується для складання ситуації,яка допомогає працювати студентам разом для засвоення великого обсягу інформації за малий період часу.Сутність методу складається з того, що група розподіляється на експертні підгрупи,яким роздається завдання для експертизи. Студенти аналізують матеріал, складають блок-схеми, записують отриману інформацію.
Приклад Мозаїки «МОЗАЇКА» -побудова формул з фрагментів. Кожній команді видається конверт . У ньому фрагменти формул по темам : «Середні величини», «Мода та медіана в статистиці»,«Показники варіації признаку» .Матриці сформовані на кожну тему. Вони складаються з символів,які входять до тієї чи іншої формули. Потім вони розрізані по лініям на фрагменти формул. Всі матриці складені у конверт . Кожний член команди повинен побудувати формули з фрагментів та заповнити бланк №1. БЛАНК №1 _______________________ Прізвище студента Тема Формула Змістформули
Карусель Цей метод дозволяє включити у работу всю групу.Він застосовується при: Група об’єднується у декілька команд, кожна команда обирає свого капітана, який відповідає за збір інформації. Команди отримують завдання,обговорюють його, запмсують основні моменти (до 3 хвилин).Далі записи передаються за годинниковою стрілкою від однієї команди до другої. Кожна команда знайомиться з фактами при необхідності доповнює їх своїми. Коли «карусель»робе повний оберт , капітан узвгальнює матеріал та проводить аналіз проблеми.
Схожі презентації
Категорії