X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ АСТРОНОМІЇ В 11 КЛАСІ

Завантажити презентацію

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ АСТРОНОМІЇ В 11 КЛАСІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Шановні колеги! Це презентація на основі роботи вчителя фі-зики та астрономії гімназії № 31 м. Запоріжжя Горбачова С.А., яка була підготовлена до майстер-класу. Завантажена без відеоматеріалів та додаткових програм. Перегляд презентації побудований на використанні гіперпосилань. Повна версія передана до НМЦ та голові РМПК О. П. Мака-ровій

Слайд 2

ЗАВЕРШИТИ РОБОТУ

Слайд 3

У державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів зростає роль уміння здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати та оцінювати її, застосовувати способи пізнавальної і творчої діяльності. ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ ЗМІ ВЕБ-РЕСУРС

Слайд 4

Загальними змістовими лініями освітньої галузі є:  рівні і форми організації живої і неживої природи, які структурно представлені в кожній компоненті освітньої галузі специфічними для неї об'єктами і моделями;   закони і закономірності природи;   методи наукового пізнання, специфічні для кожної з природничих наук;   значення природничо-наукових знань у житті людини та їхня роль у суспільному розвитку.

Слайд 5

Зміст астрономічної компоненти зорієнтований на забезпечення засвоєння учнями наукових фактів, понять і законів астрономії, методів астрономічних досліджень, усвідомлення ними будови Всесвіту, уявлень про його утворення і розвиток, формування в них наукового світогляду, використання астрономічних знань у практиці, розкриття значення астрономії у цілісному світорозумінні на мегарівні.

Слайд 6

Випускники загальноосвітніх шкіл і гімназій гуманітарного спрямування повинні: знати основи лічби часу та принципи побудови календарів, вміти пояснювати явища добового і річного рухів небесних тіл; добре розуміти причини сонячних і місячних затемнень, уміти пояснити появу комет і метеорів, знати будову Сонячної системи; знати, які небесні тіла складають Всесвіт і чим вони відрізняються (планетні системи, зорі, скупчення зір, галактики, скупчення галактик), знати в загальних рисах про походження Всесвіту і Сонячної системи; знати, якими засобами ведуться астрономічні дослідження з поверхні Землі та за допомогою космічних апаратів; розрізняти «астрономію» і «астрологію», яка є реліктом історії розвитку цивілізації. Необхідно, щоб учні розуміли, що сучасні принципи астрології наукою не обгрунтовані, носять міфологічний характер, підтримують містичне ставлення до природи. Повернутись до початку

Слайд 7

Поділ учнів на групи Розподіл завдань Консультації, допомога в підборі матеріалу Спрямування на отримання запланованого результату

Слайд 8

Урок Тема уроку Відповідальна група № 1 Предмет астрономії. Розвиток астрономії та її значення в житті суспільства. Короткий огляд об'єктів дослідження в астрономії № 2 Небесна сфера. Точки і лінії на ній. Сузір'я. Зоряні величини Одиниці вимірювання відстаней до зір. № 3 Системи небесних координат. Кульмінація світил та умови їх видимості. Сонячний час. Тропічний і зоряний роки. Видимий рух Сонця. Видимий рух Місяця. Сонячні й місячні затемнення. № 4 Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи. Астрономічні обсерваторії. Коротке тематичне оцінювання з тем 1, 2, З. № 5 Наша планетна система (короткий огляд). Земля і Місяць як небесні тіла. Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс та його супутники. Планети-гіганти та їх супутники. Дослідження планет за допомогою космічних апаратів № 6 Малі тіла Сонячної системи - астероїди, комети, метеори Особливості планетної системи. Видимі рухи планет. Закони руху планет (Закони Кеплера). Формування планетної системи. № 7 Основні відомості про Сонце. Будова Сонця і джерело його енергії. Прояви сонячної активності, її вплив на біосферу Землі. № 8 Звичайні зорі. Подвійні зорі. Фізично змінні зорі. Діаграма спектр-світність (Діаграма Герцшпрунга-Рессела). № 9 Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри. № 10 Наша Галактика. Молочний Шлях. Зоряні скупчення й асоціації. Туманності. Місце Сонця в Галактиці. Підсистеми Галактики та її спіральна структура. № 11 Світ галактик. Квазари. Проблеми космології. Походження і розвиток Всесвіту. № 12 Тематичне оцінювання з тем 5, 6, 7, 8 (Сонце і зорі. Наша Галактика і Всесвіт). № 13 Життя у Всесвіті

Слайд 9

До початку

Слайд 10

Планети земної групи Зоряний період обертання, роки Середня відстань від Сонця, а.о. Маса, у масах Землі Середня густина, кг/м3 Екваторіальний діаметр, км Зоряний період обертання навколо осі Кіль-кість відо-мих супу-тни-ків Меркурій 0, 241 0,387 0,06 5,4 0,38 58,65 діб 0 Венера 0,615 0,723 0,82 5,2 0,95 243,0 діб 0 Земля 1,000 1,000 1,00 5,5 1,00 23 год 56 хв 4с 1 Марс 1,881 1,524 0,11 4,0 0,53 23 год 37 хв 23 с 2

Слайд 11

Шановні колеги! Це демонстраційний варіант презентації, з якого вилучені відеофайли, оскільки можливості сервера обмежені. На основі відеокліпів мною планується створити “відеопомічник” (мультимедійний доданок до підручника “Астрономія-11”, орієнтовно на вересень 2010 р.). Необхідні для показу відеоматеріали є в гімназії № 31. Кому потрібно – звертайтесь через “зворотній зв’язок” сайту або на поштову скриню fysical@rambler.ru Горбачов С. А.

Слайд 12

В початок презентації http://zg31astronomy.ucoz.ua http://astrogorizont.com http://www.ed.at.ua http://photojournal.jpl.nasa.gov http://www.nineplanets.org http://www.noao.edu http://antwrp.gsfc.nasa.gov http://chandra.harvard.edu http://astronomy.net.ua http://space.blox.ua http://www.cfa.harvard.edu http://www.astrolab.ru http://astronet.ru http://novosti-kosmonavyiki.ru http://universetoday.com http://nasa.gov/news http://stsci.edu http://astroosvita.kiev.ua http://mao.kiev.ua

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика