Гуманно-особистісний підхід до дітей у шкільному освітньому процесі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гуманна Педагогіка Система виховання та навчання Амонашвілі – «педагогіка цілісного життя дітей і дорослих» – будується на началах гуманності та віри в дитину, на основі виховання творчістю та співробітництва педагогів із дітьми. Завдання школи – спираючись на всю повноту дитячого життя, надати йому культурних форм саморозвитку, перетворити шкільні заняття в «уроки щастя життя», пізнання спілкування, дорослішання.
Три принципи гуманної педагогіки: – Одухотворення середовища навколо дитини; – Утвердження у дитині її особистості; – Вияв творчого терпіння, допомагаючи дитині у самопізнанні
Три постулати віри учителя в дитину: 1. Дитина є явищем у нашому земному житті, а не випадковістю. 2.Дитина несе в собі життєве завдання — місію. 3. Дитина несе в собі необмежену енергію духу.
Три принципи гуманної педагогіки: – Одухотворення середовища навколо дитини; – Утвердження у дитині її особистості; – Вияв творчого терпіння, допомагаючи дитині у самопізнанні.
Ш.О.Амонашвілі визначає три закони гуманної педагогіки: – Любити кожну дитину; – Розуміти і приймати її такою, якою вона є; – Озброїтись оптимізмом у ставленні до будь-якої дитини.
Гуманна педагогіка заснована на вірі, і звідси є три заповіді педагогіки: – Віра у безмежність дитини; – Віра в іскру життя даровану Богом дитині; – Віра у силу гуманної педагогіки.
Наша душа небесного походження Новий Заповіт – джерело гуманної педагогіки. Від Матфея гл. 18. Почуття віри – релігійне почуття. Батьківське почуття – педагогічне почуття. Почуття пізнання – наукове і філософське почуття. Почуття красоти - естетичне почуття. Почуття совісті – відповідальне почуття.
Метод пошуку Скільки можна провести прямих через т. С паралельних прямій АВ – дві і більше. (Де ж ці прямі? – в самих нас) Енштейн ідея відносності. В А С
Припущення гуманної педагогіки. Реальність вищого світу, світу духовного Божого. Три точки припущення. Без віри – виховання не відбудеться. Вся педагогіка основана на християнській вірі. Безсмерність душі і її цілеспрямованість до святості. Земне життя – відрізок шляху вдосконалення душі.
Досягнення мети уроку, побудованого на принципах гуманно-особистісного мислення, передбачає поєднання доброзичливої атмосфери міжособистісного спілкування на уроці з широким застосуванням методів і прийомів, що прямо впливають на мотиваційний компонент уроку. •гуманне ставлення до дітей; •задоволення їхніх потреб у спілкуванні і співробітництві з учителем і однокласниками в процесі навчальної роботи на уроці; •збагачення мислення емоціями, інтелектуальними почуттями; •стимулювання допитливості, пізнавальних інтересів і потреб; •формування правильної оцінки своїх можливостей, збудження і закріплення прагнення до самовдосконалення; •виховання відповідального ставлення до навчальної праці.
Частиною гуманної педагогіки є «посмішка». Посмішка – прояв життя, і яка це буде шкода, якщо вона не викличе посмішку. Усміхається Космос – Вічністю. Усміхається Небо – Зірками і Веселкою. Усміхається Сонце – Променями і Світлом. Усміхається Земля – Життям великим. Усміхається поле – квітами. Усміхається людина – вірою. Усміхається дитина – сьогоднішнім . Хто усміхається – той живе. Потрібно, щоб усміхалася школа. Усмішка школи – добрий вчитель. Усмішка вчителя – його стан душі.
Схожі презентації
Категорії