X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Диференційоване навчання молодших школярів

Завантажити презентацію

Диференційоване навчання молодших школярів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Диференційоване навчання молодших школярів « До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання”. В.О. Сухомлинський

Слайд 2

Мета диференційованих завдань Навчити кожного учня самостійно здобувати знання, формувати навички, самостійно виконувати практичні завдання

Слайд 3

Форми і методи навчальної роботи 1. Індивідуальна робота 2. Парна робота 3. Групова робота

Слайд 4

Індивідуальна робота В умовах класно - урочної системи одночасно врахувати всі особливості дуже складно, тому набуває виключно важливого значення організація індивідуальних завдань. По – перше, в таких завданнях є можливість попередити відставання учнів з низьким рівнем засвоєння нового матеріалу. По – друге, підтримувати інтерес до навчання, стимулювати подальший розвиток і поглиблення знань і вмінь для учнів, які відрізняються високим рівнем навчання. Для учнів з достатнім рівнем підготовленості мета індивідуальних завдань полягає в розширенні їх знань, збагаченні пізнавального досвіду. Для дітей з низьким рівнем підготовленості мета індивідуалізації завдань – допомогти усунути прогалини в засвоєнні потрібних результатів навчання.

Слайд 5

Засвоєння словникових слів у 2 класі Д.ктант, д.ван, за.ць, ч.рговий, д.тина Р.диска, л.мон, вер.сень, вул.ця, ш.фер, Г.рой, м.даль, ц.буля Тема: Основа слова 3 клас 1гр. Вправа 201. Випишіть виділені слова. Позначте в них основу і закінчення. 2 гр. Складіть і запишіть( на вибір) речення зі словами: ліси,… 3 гр. Позначте основу й закінчення в словах: Ялини, ялинами, ялин, ялиною, на ялині. Українська мова

Слайд 6

Математика Високий рівень 1. 800+(300-200) 130+(470-260) 1кг+350г 2. У дівчинки була одна гривня. Вона купила за 40к. гумку й олівець за 50к. Скільки копійок у неї залишилось? Достатній рівень 140-70 670+220 820+150 1кг-560г 2. У 5 пакетах 40 груш. Скільки пакетів тре - ба , щоб розкласти 49 кг груш? Середній рівень 1. 1000-600 1м-30см 2 На 5 полицях 35 книг. Скільки книг на 8 таких полицях?

Слайд 7

Робота в парах 1.“Навчаючи вчуся”; 2. “Кореспондент- респондент”; 3. Робота в парах на уроках читання 4. “Очікування” 5. “Незакінчені речення”

Слайд 8

Групова робота 1.Складання асоціативного куща; 2.Вікторина “Писана тайстра”;

Слайд 9

Стратегія “Джигсоу”

Слайд 10

Природознавство 1. Скласти прислів’я про тварину 2. Пояснити, хто як живиться і до якої групи за способом живлення належить Ревів ведмідь не тому, що бджоли покусали, а тому, що меду не дали. 1 Ведмідь 2 Група “звірі” 3 Всеїдна

Слайд 11

Домашня робота - особливий вид самостійної роботи Способи диференціації домашніх завдань( за О.Я. Савченко) : Час від часу деяким учням зовсім не даю домашніх завдань; Окремим дітям ,як заохочення, пропоную самим визначити своє домашнє завдання; Вибір домашнього завдання серед 2х-3х варіантів Для одних дітей зменшую обсяг, для інших-ускладнюю творчим додатковим завданням. Методи перевірки 1. поєдную усну і письмову перевірку знань; 2. перевірка знань учнів за комбінованими картками; 3.письмові види перевірки знань.

Слайд 12

Проектна робота “ Мої домашні улюбленці”

Слайд 13

Проект «Мої домашні улюбленці”

Слайд 14

Проект «Мої домашні улюбленці”

Слайд 15

Суть диференційованого підходу не в тому, щоб полегшити зміст матеріалу, а в знаходженні самостійного шляху , по якому учень повинен прийти до кінцевої мети – до самостійного виконання завдання.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка