Диференційоване навчання молодших школярів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Диференційоване навчання молодших школярів « До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання”. В.О. Сухомлинський
Мета диференційованих завдань Навчити кожного учня самостійно здобувати знання, формувати навички, самостійно виконувати практичні завдання
Індивідуальна робота В умовах класно - урочної системи одночасно врахувати всі особливості дуже складно, тому набуває виключно важливого значення організація індивідуальних завдань. По – перше, в таких завданнях є можливість попередити відставання учнів з низьким рівнем засвоєння нового матеріалу. По – друге, підтримувати інтерес до навчання, стимулювати подальший розвиток і поглиблення знань і вмінь для учнів, які відрізняються високим рівнем навчання. Для учнів з достатнім рівнем підготовленості мета індивідуальних завдань полягає в розширенні їх знань, збагаченні пізнавального досвіду. Для дітей з низьким рівнем підготовленості мета індивідуалізації завдань – допомогти усунути прогалини в засвоєнні потрібних результатів навчання.
Засвоєння словникових слів у 2 класі Д.ктант, д.ван, за.ць, ч.рговий, д.тина Р.диска, л.мон, вер.сень, вул.ця, ш.фер, Г.рой, м.даль, ц.буля Тема: Основа слова 3 клас 1гр. Вправа 201. Випишіть виділені слова. Позначте в них основу і закінчення. 2 гр. Складіть і запишіть( на вибір) речення зі словами: ліси,… 3 гр. Позначте основу й закінчення в словах: Ялини, ялинами, ялин, ялиною, на ялині. Українська мова
Математика Високий рівень 1. 800+(300-200) 130+(470-260) 1кг+350г 2. У дівчинки була одна гривня. Вона купила за 40к. гумку й олівець за 50к. Скільки копійок у неї залишилось? Достатній рівень 140-70 670+220 820+150 1кг-560г 2. У 5 пакетах 40 груш. Скільки пакетів тре - ба , щоб розкласти 49 кг груш? Середній рівень 1. 1000-600 1м-30см 2 На 5 полицях 35 книг. Скільки книг на 8 таких полицях?
Робота в парах 1.“Навчаючи вчуся”; 2. “Кореспондент- респондент”; 3. Робота в парах на уроках читання 4. “Очікування” 5. “Незакінчені речення”
Природознавство 1. Скласти прислів’я про тварину 2. Пояснити, хто як живиться і до якої групи за способом живлення належить Ревів ведмідь не тому, що бджоли покусали, а тому, що меду не дали. 1 Ведмідь 2 Група “звірі” 3 Всеїдна
Домашня робота - особливий вид самостійної роботи Способи диференціації домашніх завдань( за О.Я. Савченко) : Час від часу деяким учням зовсім не даю домашніх завдань; Окремим дітям ,як заохочення, пропоную самим визначити своє домашнє завдання; Вибір домашнього завдання серед 2х-3х варіантів Для одних дітей зменшую обсяг, для інших-ускладнюю творчим додатковим завданням. Методи перевірки 1. поєдную усну і письмову перевірку знань; 2. перевірка знань учнів за комбінованими картками; 3.письмові види перевірки знань.
Суть диференційованого підходу не в тому, щоб полегшити зміст матеріалу, а в знаходженні самостійного шляху , по якому учень повинен прийти до кінцевої мети – до самостійного виконання завдання.
Схожі презентації
Категорії