X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання ІКТ на уроках української мови та літератури

Завантажити презентацію

Використання ІКТ на уроках української мови та літератури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

1) збільшення ролі інформації і знань у політичному, економічному, соціальному та культурному житті суспільства; 2) зростання обсягу інформаційно-комунікаційних продуктів і послуг у валовому внутрішньому продукті; 3) створення глобального інформаційного простору, що забезпечує: - ефективну інформаційну взаємодію людей; - їхній доступ до світових ресурсів; - задоволення їхніх потреб у інформаційних продуктах та послугах. Основними характеристиками інформаційного суспільства є:

Слайд 2

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури

Слайд 3

Що таке ІКТ? Інформаційні технології + комунікація

Слайд 4

Інформаційні технології - сукупність методів і технічних засобів збору, організації, збереження, обробки, передавання й подання інформації, що розширює знання людей і розвиває їхні можливості з управління технічними й соціальними процесами. ІТ

Слайд 5

Комунікація- це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами. Комунікація

Слайд 6

ІКТ можна визначити як сукупність різноманітних технологічних інструментів і ресурсів, які використовуються для забезпечення процесу комунікації та створення, поширення, збереження та управління інформацією.

Слайд 7

Мультимедіа (лат. multum – багато й англ. media – засоби) – система сучасних технічних засобів, що дозволяють працювати з текстовою інформацією, графічним зображенням, відео, звуком, анімаційною комп’ютерною графікою в єдиному комплексі.

Слайд 8

ІКТ – Україна - дослідження 2011-2012

Слайд 9

Позитивні сторони використання ІКТ нові форми роботи; причетність до пріоритетного напряму науково-технічного прогресу. Підвищення інтересу й загальної мотивації навчання:

Слайд 10

використання привабливих і швидкозмінних форм подання інформації ; змагання учнів з машиною та самих із собою; Активізація навчання: прагнення отримати вищу оцінку.

Слайд 11

кожен працює в режимі, який його задовольняє; розширення інформаційного і тестового режиму; Індивідуалізація навчання: доступ учнів до «банків інформації»; можливість оперативно отримувати необхідні дані в достатньому обсязі; можливість оперативно отримувати необхідні дані в достатньому обсязі.

Слайд 12

Негативні сторони використання ІКТ Робота з комп'ютером швидко стомлює учнів, може погано впливати на зір або навіть призводити до розладу нервової системи. Комп'ютеризоване навчання не розвиває здатності учнів чітко й образно висловлювати свої думки, істотно обмежує можливості усного мовлення.

Слайд 13

Оскільки діалог з машиною синтаксично збіднений, учень нерідко почувається «дурнішим» за комп'ютер, що згодом може стати причиною стійкого негативізму до машини. Неконтрольованість Інтернету як джерела інформації.

Слайд 14

Слайд 15

Презентація — (від англ. presentation - подання, вистава) - це набір картинок-слайдів на певну тему, які зберігаються у файлі спеціального формату. На кожному слайді можна вміщувати довільну текстову, графічну, відеоінформацію, анімації, звук тощо. Слайд — це окремий кадр презентації, що може містити в собі заголовок, текст, графіку, діаграми і т. д.

Слайд 16

Вимоги до оформлення презентацій

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Приклади

Слайд 20

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Українська мова