ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МИ-ВЧИТЕЛІ! Підручники, зошити, пустотливі учні, веселі дзвінки, зустрічі з батьками, перевірка зошитів, цікаві уроки, складні контрольні роботи – це все наша улюблена справа.
ремесло і творчість нестандартність роботи артистизм поетичність мови талант у спілкуванні з дітьми Учитель-творець гармонійно поєднує
ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП᾽ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДВИЩИТИ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС УЧНІВ ДО ПРЕДМЕТА, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЙОГО ОПАНУВАННЯ ШКОЛЯРАМИ
ВИДИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ, СЛОВНИКИ ОКРЕМІ ТИПИ ФАЙЛІВ ЗОБРАЖЕННЯ АУДІО- АНІМАЦІЇ ВІДЕО- РОЗРОБЛЕНІ АВТОРСЬКІ УРОКИ мультимедійні посібники ПРЕЗЕНТАЦІЇ WEB-СТОРІНКИ КОМП᾽ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ ТРЕНАЖЕРИ
Використання комп᾽ютера на уроці сприяє наступному: підвищенню якісного рівня використання наочності на уроці; зростанню продуктивності уроку; реалізації міжпредметних зв’язків; уможливленню організації проектної діяльності учнів; логічному викладу навчального матеріалу, що значно підвищує рівень знань учнів; покращенню взаємин "учень-учитель", особливо з учнями, "далекими" від мови та літератури, які, зазвичай, захоплюються інформатикою; зміні ставлення школярів до комп’ютера: вони починають сприймати його як універсальний інструмент для роботи
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ВИКОРИСТОВУЄМО НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ: під час мотивації як постановка проблеми перед вивченням нового матеріалу; у поясненні нового матеріалу як ілюстрації; під час закріплення та узагальнення знань; для контролю знань.
ПРАГНЕМО УРІЗНОМАНІТНЮВАТИ УРОКИ, РОБИТИ ВИВЧЕННЯ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НЕПОВТОРНИМ, ПАМ᾽ЯТАЄМО СЛОВА О. ГОНЧАРА: “БУТИ У ВІЧНОМУ ПОШУКОВІ – ЦЕ ЗНАЧИТЬ ШУКАТИ ЕНЕРГІЮ СЛОВА В ЕНЕРГІЇ ДУШІ”
Схожі презентації
Категорії