Використання інформаційних технологій для планування збуту
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Використання інформаційних технологій для планування збуту Підготувала: студентка групи МЕК-21 Кляп Т.П. Керівник: к.е.н, доц. Яровенко Г.М. Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»
Методи прогнозування * Якісні думка журі; сукупна думка працівників; метод експертних оцінок; модель очікування споживача. Кількісні екстраполяція; кореляційний аналіз; аналіз часових рядів; метод експоненційного згладжування.
Прикладні рішення, що дозволяють автоматизувати управління збутом Універсальні: Галактика; R/3; 1С:Підприємство; Спеціалізовані: NetSuite; Sales Force Automation. *
Застосування інтелектуального аналізу даних при прогнозуванні збуту визначення вподобань, очікувань клієнтів; аналіз потреб клієнтів; виявлення тенденцій, сезонних коливань; оцінка якості роботи співробітників. *
Використання OLAP-технологій компанією «Юнимед» для визначення суми продажів у розрізі міст *
Використання веб-технологій для прогнозування збуту: Визначення рівня задоволеності клієнта; Визначення найбільш «популярних» товарів; Формування необхідних характеристик товару відповідно до вподобань клієнтів. *
Переваги використання соціальних мереж для підвищення збуту Можливість отримати більше інформації про вподобання клієнта; Швидкість поширення інформації; Масовість використання соціальних мереж. *
Структура модуля прогнозування збуту * Прогноз збуту Кількісні та якісні методи Інтелектуальний аналіз даних Веб-технології
Схожі презентації
Категорії