X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови та літератури

Завантажити презентацію

Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови та літератури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготувала вчитель української мови та літератури Янтарненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Єльтіщева Юлія Іванівна Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови та літератури

Слайд 2

«Дитяча природа вимагає наочності. Навчіть дитину яким-небудь п’яти невідомим їй словам, і вона буде довго й марно мучитися над ними, але пов’яжіть із картинками двадцять таких слів – і дитина засвоїть їх на льоту. Ви пояснюєте дитині дуже просту думку - і вона вас не розуміє; ви пояснюєте тій же дитині складну картину - і вона вас розуміє швидко… Якщо ви входите у клас, від якого важко добитися слова (а таких класів у нас немало), почніть показувати картинки - і клас заговорить, а головне, заговорить вільно» К.Д.Ушинський

Слайд 3

Підвищення якісного рівня використання наочності У час стрімкого науково – технічного прогресу, зрос-тання потоку інформації дедалі актуальнішим стає питання про використання мультимедійних техно-логій в освіті.

Слайд 4

МУЛЬТИМЕДІА - це сучасна комп’ютерна інформаційна технологія, що дозволяє об’єднувати в одній комп’ютерній програмно – технічній системі текст, звук, відео зображення, графічне зображення та анімацію. Кожен із застосовуваних інформаційних компонентів має власні виражальні засоби та дидактичні можливості, що спрямовані на забезпечення оптимізації процесу навчання.

Слайд 5

Мультимедійні технології формують соціальні, мотиваційні, естетичні, мовні, культурологічні, комунікативні компетенції учнів. Сприяють розвиткові особистості, її повноцінній самореалізації в сучасному житті

Слайд 6

Дидактичні можливості комп’ютерних технологій * Джерело полісенсорної інформації. * Диференційовано організовують нав- чальний процес. * Контролюють ступінь засвоєння ін- формації. * Регулюють темп вивчення навчаль- ного предмета. * Попереджають помилки. * Дають необхідні коментарі, пояснен- ня. * Забезпечують зворотний зв'язок.

Слайд 7

Медіапроект Тестові завдання Віртуальні екскурсії Медіатвори Медіаурок Самодиктант Літературний портрет Статичні таблиці Творчі презентації Динамічні таблиці Мультимедійні жанри

Слайд 8

української мови в 6 класі Підготувала вчитель української мови та літератури Янтарненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Єльтіщева Юлія Іванівна Янтарне 2012

Слайд 9

Видатна українська поетеса, лауреат Державної премії УРСР імені Т. Г. Шевченка, лауреат Міжнародної літературно-мистецької премії ім. О. Теліги Ліна Костенко

Слайд 10

ДІЄСЛОВО Система динамічних таблиць Створила вчитель української мови та літератури Янтарненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красногвардійського р-ну АР Крим Єльтіщева Юлія Іванівна

Слайд 11

Українська писанка Творчий проект

Слайд 12

Під час закріплення нової теми. Для перевірки знань. Для поглиблення знань, як додатковий матеріал до уроків. При перевірці фронтальних самостійних робіт. При вирішенні проблемних питань. Як засіб емоційної розгрузки. Як засіб для виготовлення роздавального дидактичного матеріалу, кодограм, карток. Мультимедійні технології доцільно використовувати Під час вивчення нового матеріалу.

Слайд 13

При підготовці до уроку з використанням комп’ютерних технологій варто дотримуватися таких правил: Комп’ютерні технології – не самоціль, а засіб досягнення мети уроку. Урок із використанням КТ повинен відповідати принципам дидактики. Не зупинятись на апробованих, добре знайомих учням формах роботи з комп’ютерними засобами навчання, вивчати можливості КТ, знаходити нові форми інтерактивної взаємодії “учень – комп’ютер – учитель”. Адже пізнане – лише невелике віконце у світ нового.

Слайд 14

Головне завдання використання мультимедійних технологій у процесі вивчення української мови й літератури – підвищити пізнавальний інтерес учнів до вивчення предмета, ефективність його опанування школярами. Загальновизнано, що особистість, яка зацікавлена, хоче пізнати матеріал, засвоює його набагато краще, ніж та, що не зацікавлена змістом того, що вивчає.

Слайд 15

Дякую за увагу!

Слайд 16

* Інформаційні технології в навчанні. – К.: Видавнича група ВНV, 2006. – 240 с. * Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи / Н.В. Вовковінська ,– К.: Педагогічна думка, 2003. – 272 с.  * Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів / Авт.кол. за ред.. Ю.І. Машбиця, - К.: ТЗМН, 1997.  * Інтернетресурси. Використана література

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Українська література