X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методика використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах”

Завантажити презентацію

Методика використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

“Методика використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах” Викладач вищої категорії Запорожцева Олена Леонідівна

Слайд 2

Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методику використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Завдання дослідження: 1.   Визначити понятійно-термінологічний апарат проблеми дослідження, розкрити сутність поняття “комп’ютерні технології навчання; 2.   Обгрунтувати теоретичні основи використання комп’ютерних технологій в процесі вивчення дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”; 3.   Розробити методику використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”; 4. Провести експертне оцінювання розробленої методики. Об’єкт дослідження: процес вивчення дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Предмет дослідження: методика використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Теоретична значущість полягає у теоретичному обгрунтуванні методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Практична значущість полягає у розробці практичних рекомендацій щодо застосування програмного продукту “1С:Підприємство” в процесі вивчення дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”.   4.

Слайд 3

Комп’ютерні технології навчання це сукупність технічних, програмних, навчальних і методичних засобів, що використовуються у навчанні при застосуванні комп’ютерів.

Слайд 4

Рис. 1. Класифікація засобів комп’ютерних технологій

Слайд 5

Рис. 2. Алгоритм проектування навчального процесу із використанням комп’ютерних технологій

Слайд 6

Рис. 3. Класифікація програм для ведення обліку в бюджетних установах

Слайд 7

Рис. 4. Структура використання програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку в бюджетних установах, згідно даних журналу “Експерт”

Слайд 8

Види і опис компонент у програмі “1С:Підприємство” Таблиця 1

Слайд 9

Метою методики є формування у майбутніх фахівців економічного профілю умінь з бухгалтерського обліку засобами комп’ютерних технологій. Завдання методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Облік і звітність в бюджетних установах» у майбутніх фахівців економічного профілю: - сформувати у студентів уміння щодо обліку товаро-матеріальних цінностей; - сформувати у студентів уміння щодо обліку основних засобів; - сформувати у студентів уміння щодо обліку інвестицій; - сформувати у студентів уміння щодо обліку грошових коштів; - сформувати у студентів уміння щодо нарахування, виплати та обліку витрат на заробітню платню та соціальні заходи; -  сформувати у студентів уміння щодо створення та формування звітності; -  сформувати у студентів уміння щодо нарахування та обліку податків; - позитивно вплинути на мотивацію навчальної діяльності при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах”. Принципи методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Облік і звітність в бюджетних установах»: науковості, системності і послідовності, свідомості і активності, індивідуального підходу, міцності знань, навичок і умінь.

Слайд 10

Практичні заняття з використанням програми “1С:Підприємство” Таблиця 2

Слайд 11

Продовження таблиці 2 “Практичні заняття з використанням програми “1С:Підприємство”

Слайд 12

Сценарій практичного заняття за темою “Знайомство з програмою “1С:Підприємство” Таблиця 3

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Підсумкові результати визначення коефіцієнтів вагомості показників якості методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Бухгалтерський облік” Таблиця 4

Слайд 23

Рис. 5 Результати оцінки методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах”

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика