Методика використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Методика використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах” Викладач вищої категорії Запорожцева Олена Леонідівна
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методику використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Завдання дослідження: 1. Визначити понятійно-термінологічний апарат проблеми дослідження, розкрити сутність поняття “комп’ютерні технології навчання; 2. Обгрунтувати теоретичні основи використання комп’ютерних технологій в процесі вивчення дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”; 3. Розробити методику використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”; 4. Провести експертне оцінювання розробленої методики. Об’єкт дослідження: процес вивчення дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Предмет дослідження: методика використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Теоретична значущість полягає у теоретичному обгрунтуванні методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. Практична значущість полягає у розробці практичних рекомендацій щодо застосування програмного продукту “1С:Підприємство” в процесі вивчення дисципліни “Облік і звітність у бюджетних установах”. 4.
Комп’ютерні технології навчання це сукупність технічних, програмних, навчальних і методичних засобів, що використовуються у навчанні при застосуванні комп’ютерів.
Рис. 4. Структура використання програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку в бюджетних установах, згідно даних журналу “Експерт”
Метою методики є формування у майбутніх фахівців економічного профілю умінь з бухгалтерського обліку засобами комп’ютерних технологій. Завдання методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Облік і звітність в бюджетних установах» у майбутніх фахівців економічного профілю: - сформувати у студентів уміння щодо обліку товаро-матеріальних цінностей; - сформувати у студентів уміння щодо обліку основних засобів; - сформувати у студентів уміння щодо обліку інвестицій; - сформувати у студентів уміння щодо обліку грошових коштів; - сформувати у студентів уміння щодо нарахування, виплати та обліку витрат на заробітню платню та соціальні заходи; - сформувати у студентів уміння щодо створення та формування звітності; - сформувати у студентів уміння щодо нарахування та обліку податків; - позитивно вплинути на мотивацію навчальної діяльності при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах”. Принципи методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Облік і звітність в бюджетних установах»: науковості, системності і послідовності, свідомості і активності, індивідуального підходу, міцності знань, навичок і умінь.
Підсумкові результати визначення коефіцієнтів вагомості показників якості методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Бухгалтерський облік” Таблиця 4
Рис. 5 Результати оцінки методики використання комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни “Облік і звітність в бюджетних установах”
Схожі презентації
Категорії