X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання комп'ютерних технологій при викладанні англійської мови у старшій школі

Завантажити презентацію

Використання комп'ютерних технологій при викладанні англійської мови у старшій школі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Використання комп'ютерних технологій при викладанні англійської мови у старшій школі Урок – це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду та ерудиції.   В.О.Сухомлинський

Слайд 2

види комп’ютерних навчальних продуктів - педагогічні програмні засоби ( ППЗ ) - комп’ютерні навчальні програми ; - інформаційно –пошукові довідкові програмні системи (ІПДПС) - бази даних та бази знань. - навчальні програмні системи ( НПС)- автоматизовані навчальні системи,електронні підручники та посібники

Слайд 3

Використання ресурсів Інтернету 1) забезпечує вчителів та учнів актуальною інформацією про події в країнах,мова яких вивчається; 2) надає доступ до інформаційних серверів відомих освітніх закладів та бібліотек у країнах,мова яких вивчається; 3) забезпечує учнів,вчителів,авторів підручників автентичними текстами в електронному вигляді, аудіо - та відеоматеріалами для організації навчального процесу; 4) надає можливість організації контактів між різними групами осіб,що вивчають іноземну мову; 5) забезпечує проведення спеціальних екскурсій; 6) забезпечує використання електронних підручників та інших мультимедійних матеріалів; 7) відкриває нові можливості для дистанційного навчання іноземних мов

Слайд 4

дидактичний цикл 1.Визначення пізнавального завдання. 2.Забезпечення презентації змісту навчального матеріалу. 3.Організація застосування первинних знань для формування відповідних умінь. 4.Забезпечення отримання зворотнього зв’язку,контроль діяльності учня. 5.Організація підготовки до подальшої навчальної діяльності ( вказує орієнтири для самоосвіти,опрацювання додаткової літератури).

Слайд 5

Моделі викорстання мультимедіа програм 1. Використання лінійних програм. – отримання інформації. 2. Використання нелінійних програм. – можуть шукати інформацію. 3.Кероване відкриття – проводити дослідження на етапі закріплення знань. 4. Розробка мультимедіа продуктів – представлення своїх знань.

Слайд 6

Вчитель 1) отримує можливість постійного оновлення навчального матеріалу; 2) може адаптувати і доповнювати вже закладені у базу даних програми матеріали; 3) за допомогою ІКТ надає учням, з одного боку, більш автономії( фізичної,соціальної,лінгвістичної,когнітивної),а з іншого – « соціалізує» процес навчання; 4) створює колективні творчі роботи групами учнів не тільки одного класу, а навіть навчальних закладів,у різних містах і країнах.

Слайд 7

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Ніхто не знає так багато, як усі ми разом. ( датське прислів’я )

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Англійська мова