Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації. «То старого міста сила у минуле запросила» (С.Непомняща)
Епіграфи уроку: Добре говорити – значить просто добре думати вголос. Ернест Ренан Єдина справжня розкіш – це розкіш людського спілкування. А. Сент-Екзюпері Шановні, вам – привіт із Мелітополя! О. Гончаренко
Види спілкування: *(контактне і дистантне; *безпосереднє (пряме) — опосередковане (непряме); *усне і письмове; *діалогічне і монологічне; *міжособистісне (особисте) і масове; *приватне і офіційне.
Типи діалогів за функціями у мовленні: -діалог-розпитування -діалог-домовленість -діалог-обмін враженнями -діалог-дискусія
Основні правила спілкування: 1.Під час розмови з іншими людьми намагайся бути ввічливим. 2.Поважай співрозмовника, будь уважним, доброзичливим. 3.Уважно слухай того, з ким говориш, не перебивай його без вибачення. 4.Спілкуючись з іншими, намагайся не виявляти свого поганого настрою. 5.Не розмовляй без потреби голосно, не вживай грубих слів. 6.Під час розмови не викрикуй, не розмахуй руками.
Робота в групах: 1група – «Історики» 2 група – «Дослідники геральдики» 3 група – «Краєзнавці» 4 група – «Експерти»
Історія рідного міста Мелітополь: (із давньогрецької (ἡ) Μελιτόπολις, тобто «Медове місто», з τὸ μέλιτος (то ме літос) — «мед», і ἡ πόλις (ге по ліс) — «місто»).
Історія рідного міста: Кизил-Яр (із тюркської قیزل يار — кир. Къизил Яр — «червоний берег»)
Розвиток символів Мелітополя Герб Мелітопольського повіту (1844р.) Герб російського періоду
«Народ, хоч би який багатий він був матеріально, втрачаючи мову й пісню свою, стає подібним до домашньої птиці, що має крила тільки для того, аби накривати ними тулуб і давати з них пір’я для подушок та перин». Д.Павличко
Сенкан 1.Іменник (тема) 2.Два прикметники (яке воно?) 3.Три дієслова (що воно робить?) 4.Фраза-висновок з чотирьох слів. 5.Іменник–синонім до теми. Усього - 11 слів.
Умію: Потрібно навчитись: 1.Говорити перед класом. 1.Співпрацювати, взаємодіяти, взаємо- навчатися в групі. 2.Робити стислі повідомлення 2.Коректно вести бесіду під час на основі плану-конспекту. виконання завдання групою. 3.Під час обговорення брати до 3.Формулювати запитання щодо обго- уваги думки інших членів групи. ворюваної проблеми. 4.Давати повні відповіді на 4.Під час обговорення чекати своєї запитання. черги, щоб висловитись. 5.Уважно й зацікавлено слухати 5.Аргументувати свою позицію, бути міркування товаришів у групі. переконливим у доведеннях. 6.Обговорювати запропонований 6.Захищати свої ідеї, інтереси й пере- матеріал, аналізувати, робити вис- конання. новки. 7.Логічно й послідовно доповідати 7.Коментувати запитання й відповіді. від імені групи. 8.Зацікавлювати однокласників своїм виступом. 9.Домовлятися і знаходити компромі- си. 10.Вести конструктивний діалог, дис- кусію, дебати. 11.Виголошувати оригінальне вітальне слово – коротко, яскраво, образно 12.Об’єктивно оцінювати свої можли- вості і критично ставитись до себе.
Домашнє завдання: 1гр.Скласти діалог на тему: «Я спілкуюсь – я живу!» 2,4гр. Скласти тези-запитання до дебатів із міським головою щодо покращення життя мелітопольців. 3гр.Підготуйте доповідь на тему: «Спілкуватися – модно!»
Правила мовного етикету у прислів’ях 1. Всякому слову … 2. Краще мовчати, … 3. Бережи хліб на обід, а … 4. Не хочеш почути дурних слів, … 5. Треба знати, де … 6. Що маєш казати, те … 7. Базіка – … 8. Говорить, наче … 9. Заторохкотіла сорока, як … 10. Бесіди багато, а … 11. Меле, як … 12. Слово до слова – …
Схожі презентації
Категорії