Оптимізація мережі навчальних закладів у відповідності до структури економіки країни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Головні напрями розвитку професійно-технічної освіти створення оптимальної системи забезпечення якості професійно-технічної освіти; модернізацію системи управління професійно-технічною освітою; оптимізацію мережі та диверсифікація фінансування; оновлення нормативно-правової бази в галузі професійної освіти. Оптимізація підготовки кваліфікованих робітників розглядається у широкому контексті, який передбачає:
Створення системи забезпечення якості професійно-технічної освіти Передбачає: розробку професійних стандартів, заснованих на компетенціях; поглиблення інтеграції професійної освіти і навчання з виробництвом; оновлення змісту співпраці між сферою професійної освіти та бізнесу; здійснення моніторингу якості підготовки робітничих кадрів; визначення та узагальнення результатів ефективної діяльності навчальних закладів.
Модернізація системи управління професійно-технічною освітою визначає стратегічні цілі і завдання розвитку професійно-технічної освіти, підтримує соціально-економічну рівновагу її функціонування. Міністерство освіти і науки України: визначають стратегію розвитку навчальних закладів, поширюють їх регіональні економічні зв'язки; забезпечують ефективне співробітництво між навчальними закладами одного регіону. регіони: Професійно-технічний навчальний заклад: Передбачає визначення співвідношення повноважень між центральним і регіональним органом управління освітою, між національними цілями і місцевими інтересами реагує на швидкозмінні потреби ринку праці, формує навчальну політику закладу Важливим компонентом забезпечення якісно нової системи управління є формування високопрофесійних керівників
Основна мета оптимізації мережі професійно-технічних навчальних закладів передбачає оптимальне використання фінансових, кадрових, навчальних, методичних ресурсів ; формування мережі навчальних закладів у відповідності до потреб економіки та інфраструктури виробництва конкретного регіону; варіативність професійної освіти; впровадження нових форм співробітництва професійної освіти, промисловості та бізнесу. 2009 рік Здійснено укрупнення ПТНЗ, в змінено тип навчальних закладів
навчальних закладів професійно-технічної освіти різних типів, з них: державних професійно-технічних навчальних закладів; навчальних центра при установах виконання покарань; професійно-технічних училища (структурні підрозділи ВНЗ). Мережа професійно-технічних навчальних закладів (станом на 01.01.2010р.)
Мережа професійно-технічних навчальних закладів МОН України Підготовка здійснюється за: 35 видами економічної діяльності, 1300 професіями
осіб навчаються у професійно-технічних навчальних закладах зменшення на або на від загального контингенту у порівняні з 2009 роком осіб - замовлення роботодавцями робітників на 2010/2011 навчальний рік Контингент професійно-технічних навчальних закладів
Контингент навчальних закладів професійно-технічної освіти учнів отримують професію на базі повної загальної середньої освіти учнів навчаються професії, одночасно отримують повну загальну середню освіту В середньому контингент на 1 училище становить учнів, слухачів
Навчально-виробничий процес здійснюють педагогічних працівників, з них: викладачі майстри виробничого навчання Педагогічні працівники В середньому на одного викладача припадає 24 учня
Участь директорів професійно-технічних навчальних закладів у громадсько-державному управлінні : директори або мають почесні звання ; директорів мають наукові ступені ; кожен дев'ятий керівник є депутатом місцевих рад. Керівні кадри професійно-технічної освіти
інтеграція профтехосвіти у світову систему підготовки робітників; децентралізація управління шляхом делегування додаткових повноважень регіональним органам виконавчої влади; варіативність професійної освіти, що створює умови для вільного вибору форм і методів навчання, навчальних планів, програм, спеціалізації, орієнтованих на кваліфікаційну компетентність; забезпечення нових форм співробітництва освіти, промисловості та бізнесу; Реформування професійно - технічної освіти - 2010
застосування інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виробничому процесі; забезпечення підготовки якісно нового кадрового потенціалу; створення загальнодержавного законодавчого та інструктивно-методичного супроводу; створення позитивного іміджу професійно-технічної освіти. Реформування професійно - технічної освіти - 2010
Схожі презентації
Категорії