X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Повторення вивченого про числівник

Завантажити презентацію

Повторення вивченого про числівник

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

української мови в 6 класі Підготувала вчитель української мови та літератури Янтарненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Єльтіщева Юлія Іванівна Янтарне 2012

Слайд 2

числівник Повторення вивченого про

Слайд 3

Мета: - удосконалювати вміння правильно вживати числівники в мовленні; збагачувати словниковий запас учнів фразеологізмами; - розвивати мовлення та логічне мислення , творчі здібності, комунікативну, соціальну, пізнавальну, самоосвітню та особистісну компетенції; - повторити вивчене про числівник, закріпити вміння учнів розрізняти числівник з-поміж інших частин мови, які можуть мати числове значення, визначати їх морфологічні ознаки, з’ясовувати синтаксичну роль та виражальні засоби; - виховувати любов до української мови; уважність, старанність.

Слайд 4

Числівник Означає кількість предметів або їх порядок при лічбі Відповідає на питання СКІЛЬКИ? КОТРИЙ? Змінюється за відмінками (кількісні), за числами, родами й відмінками (порядкові). Поділяються за значенням на: КІЛЬКІСНІ (СКІЛЬКИ?) ПОРЯДКОВІ (КОТРИЙ?) за будовою на: ПРОСТІ СКЛАДНІ СКЛАДЕНІ У реченні виступає підметом, присудком, означенням, додатком, обставиною

Слайд 5

Бородатий цап півдня Вчив лічити цапеня: - Ну-бо, мудра голова, скільки буде два і два?.. Взяв морквинки дві і дві, розкладає на траві... Цапеня немов німе, Цапеня ні бе, ні ме... Відійшов на хвильку цап, - що тут довго думати?.. Цапеня морквинки хап! - і скоріше хрумати. Цап вернувся: "Ой, біда!" Що ж це ти, мій братику?! І не соромно хіба? - схрумав математику! І. Малкович 1. Скільки числівників використано в тексті? 2. На які питання відповідають? 3. Яку синтакичну роль виконують?

Слайд 6

Утворіть збірні числівники і запишіть, декілька введіть у речення. Від яких числівників не можна утворити збірні? 10 7 0 3 1/2 1 6 2 десятеро семеро троє двоє шестеро

Слайд 7

Укажіть частини мови. Четвірка Сімдесятилітній Подвоїти іменник прикметник дієслово Семеро числівник Десятка іменник Потрійний прикметник Деякі слова мають певне значення числа, але вони не належать до числівників. Зорієнтуватися у визначенні частини мови допомагає поставлене питання.

Слайд 8

П'ять по п'ять - двадцять п'ять, Вийшли дітки погуляти, П'ять на шість - тридцять, Братик і сестриця. П'ять на сім - тридцять п'ять, Стали гілочки ламати, П'ять на вісім - сорок, Вийшов до них сторож: -П'ять на дев'ять - сорок п'ять, Якщо будете ламати, П'ять на десять - п'ятдесят, Не пущу більше гуляти ( у садок) Виберіть і запишіть числівники з тексту, визначивши їх будову.

Слайд 9

З`єднайте частини загадок У двох матерів по п`ятеро синів. Один баранець пасе тисячу овець. Сидить баба серед літа, у мільйон сорочок одіта. Місяць і зорі Капуста. Руки і пальці. Випишіть числівники. Визначте їх відмінок.

Слайд 10

Говоріть правильно: Перша година. Пів на першу. Десять хвилин на другу. За чверть друга. За десять хвилин четверта. О сьомій годині. О пів на другу. Культура мовлення

Слайд 11

Хвилинка-веселинка Порався чоловік у дворі, коли підходить до нього кум, гарно одягнений, причесаний, але кудись дуже поспішає, та й каже: -Куме, можна я через ваш город перебіжу, бо хочу встигнути на електричку на 7:20? -Та будь ласка, куме! От тільки там мій бик пасеться. Якщо він вас побачить, то ви встигнете на 6:40!

Слайд 12

трьох шести тисячний сотий мільярдний мільйонний Запишіть слова, зашифровані у схемі: трьохсотий шестисотий трьохмільйонний шестимільйонний трьохмільярдний шестимільярдний шеститисячний трьохтисячний

Слайд 13

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Раз – підняти руки вгору, Два –нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги, Три, чотири – прямо стати, Будем знову починати. Хто зуміє присідати І ногам роботу дати? Раз – піднялись, два – присіли, Хай мужніє наше тіло. Хто втомився присідати, Може вже відпочивати. Руки в боки, руки так, Руки вгору, як вітряк.

Слайд 14

Запишіть словами приклади 23 + 18 = 41; 84 - 45 = 39; 34 + 12 = 46; 70 - 10 = 60.

Слайд 15

Неправильно Правильно Культура мовлення У двох словах Другим разом 6 метрів у секунду Два дуба Більша половина Пів другого двома словами; Іншим разом; 6 метрів за секунду; два дуби; більше половини, значна частина; пів на другу.

Слайд 16

ві3ло 3буна мі100 7’я Відгадайте ребуси ПІ100ЛЕТ Г1НИК

Слайд 17

За тридев'ять земель дуже далеко,невідомо де, куди. До сьомого поту з усієї сили, до виснаження. Десятою дорогою обходити уникати зустрічі. На всі чотири куди завгодно, у невизначеному напряму Числівники у фразеологізмах

Слайд 18

На уроці я зрозумів… Я знаю… Я вмію… Я вважаю… Рефлексія Продовжити речення

Слайд 19

МОЛОДЦі !

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова