ДОБИРАННЯ СПІЛЬНОКОРЕНЕВИХ СЛІВ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО РІЗНИХ ЧАСТИН МОВИ, ТА РОЗРІЗНЕННЯ ЇХ ЗА ПИТАННЯМИ, ЗНАЧЕННЯМИ, РОЛЛЮ В РЕЧЕННІ, ЗА ЗВ'ЯЗКОМ З ІНШИМИ СЛОВАМИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Всі за парти ми сідаємо, до роботи приступаємо. Щоб помилок уникати, треба пильність розвивати! Вчитель початкових класів Казанківської ЗОШ №1 Неня-Лука Ю.В. смт. Казанка Миколаївська обл
Самостійна робота Книга, зошит, олівець, вулиця Книга, зошит, олівець – шкільне приладдя Зелений, синій, високий, червоний. Сніг, дощ, стіл, град. Жито, яблуко, овес, пшениця. Слова для довідки: зернові культури, кольори, опади.
ТЕМА Добирання спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, та розрізнення їх за питаннями, значеннями, роллю в реченні, за звязком з іншими словами.
ЗАВДАННЯ Добирати спільнокореневі слова, які належать до різних частин мови. Розпізнавати різні частини мови. Збагачувати словниковий запас. Розвивати звязне мовлення.
Вправа 268 (с. 114–115) Зразок: Старанний працівник, корисна праця, працьовиті руки, працює добре.
Творча робота (вправа 269, с. 115) Дружба – дружній - дружити. Радість – радісний - радіти. Сміх – смішний - сміятися.
Схожі презентації
Категорії