Зміни до державного стандарту викладання англійської мови
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гора Тетяна Володимирівна старший викл. кафедри теорії та методики викладання гуманітарних дисциплін
Головна мета нововведення Зацікавити дітей іноземною культурою, розвивати лінгвістичні задатки дитини, виховувати любов до навчання загалом
Метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях.
Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань: правильна вимова і розрізнення на слух звуків, слів, словосполучень і речень; оволодіння найбільш уживаною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування; розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності;
отримання уявлення про основні граматичні категорії мови, яка вивчається; розпізнавання відомого лексичного і граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його у процесі усного спілкування; участь у діалогічному спілкуванні (вміння вести етикетний діалог і діалог-розпитування під час повсякденного спілкування);
уміння коротко висловлюватися у межах тематики і сфери спілкування, що визначені для початкової школи, відтворювати напам'ять римовані твори дитячого фольклору; оволодіння технікою читання вголос, читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального та навчального читання;
правильне написання слів, словосполучень, речень і текстів; засвоєння елементарних відомостей про країну, мова якої вивчається.
мовна соціокультурна З урахуванням мети і завдань вивчення іноземної мови виділяються такі змістові лінії: мовленнєва діяльнісна
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розуміти окремі знайомі слова і прості найбільш уживані фрази в ситуаціях повсякденного спілкування, а також невеликі за обсягом повідомлення та інструкції розуміти зміст повідомлення в межах особистісної, суспільної та освітньої сфери розуміти інструкції і виконувати їх Зміст освіти Сфери спілкування Особистісна Тематичні блоки: Про себе, родина, друзі, одяг, місце проживання, відпочинок дозвілля Їжа; основні продукти харчування; природа і погода; тварини; свята Мовленнєва лінія
розуміти короткі прості пояснення, усне спілкування двох і більше людей; опис, сюжетні тексти, розповідь, повідомлення, пояснення, запрошення, оголошення в межах особистісної, суспільної та освітньої сфери спілкування читання читати і розуміти навчальні та нескладні адаптовані автентичні тексти, що стосуються особистісної, суспільної та освітньої сфери, а також тексти, що відображають особливості Публічна Тематичні блоки: Подорожі, враження від подорожей, короткі відомості про країну (країни), мова якої (яких) вивчається Освітня Тематичні блоки: Навчання у школі, розпорядок дня, шкільні предмети, однокласники, види навчальної діяльності
побуту, життя, культури країни, мова якої вивчається, та тексти з незнайомих мовних одиниць, значення яких можна визначити за допомогою здогадки і словника, відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів говоріння монологічне мовлення Уміти висловлювати коротке повідомлення у межах відповідної сфери спілкування, передавати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого. Коротко висловлювти своє ставлення до осіб, подій,
явищ; описувати малюнок, використовувати вербальні та невербальні опори діалогічне мовлення Уміти спілкуватися із співрозмовником у межах відповідної сфери спілкування; будувати діалог з використанням основних зразків мовленнєвого етикету, прийнятого у країні, мова якої вивчається Робити запит нової інформації, використовуючи для цього запитання різних типів; Висловлювати емоції у звязку з почутим від співрозмовника;
ставити запитання співрозмовникові з метою з’ясування певної інформації, відповідати на подібні запитання Обмінюватися реплікам із співрозмовником Уточнювати зміст почутого в разі нерозуміння його письмо Уміти правильно у письмовій формі з викоританням у разі необхідност вербальни або невербальних опор, передати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого, коротко висловлювати своє ставлення до осіб, подій, явищ; описувати малюнок
знати достатню ількість лексичних одиниць і уміти використовувати їх для вираження основних комунікативних потреб Уміти правильно вживати граматичні структури та явища у простих реченнях для задоволення простих повсякденних потреб у межах відповідної сфери спілкування Лексичні одиниці: однослівні форми та стійкі словосполучення у значеннях, визначених сферами спілкування граматичні структури та явища, що використовуються у простих реченнях для задоволення повсякденних потреб у межах відповідної сфери спілкування Мовна лінія
Уміти обмінюватися інформацією і висловлювати свої погляди простими мовними засобами; встановлювати соціальний контакт (вітання і прощання; знайомство; висловлювання вдячності, вибачення) Відомості, що належать до культурних цінностей свого та інших народів, морально-етичних норм, особливостей вербальної та невербальної поведінки, що сприяє формуванню умінь міжкультурного спілкування Соціокультурна лінія
Уміти орієнтуватися в навколишньому середовищі та встановлювати соціальний контакт Використовувати набуті знання, уміння та навички; оцінювати свої досягнення Стратегії мовленнєвої діяльності, що спрямовані на виконання навчальних завдань і розв’язання життєвих проблем Діяльнісна лінія
Approaches: Reflective Experiential Practical Modes: Online (moderated) Online + face-to-face Learning Technologies for the Classroom Language A2 → B1 Methodology
Схожі презентації
Категорії