Використання Веб-квестів у навчальному процесі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Використання комп’ютера як інструменту творчої діяльності сприяє досягненню таких цілей: − підвищення мотивації до самоосвіти; − формування нових компетенцій; − реалізація креативного потенціалу; − підвищення особистісної самооцінки; − розвиток особистісних якостей.
Уперше термін «Веб-квест» був запропонований в 1995 р. Берні Доджем, професором Університету Сан-Дієго (США).
Під квестом (англ. Quest – подорож, мандрівка) розуміють комп’ютерну гру, в якій гравець має добитися певної мети, використовуючи власні знання і досвід, а також спілкуючись з учасниками квеста.
Веб-квест (Webquest) у педагогіці – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якої використовуються інформаційні ресурси Інтернет. Веб-квести – організовані засоби Веб-технологій у середовищі WWW.
Б. Додж виділив три принципа класифікації Веб-квестів: 1. За тривалістю виконання 2. За предметним змістом 3. За типом завдань, що виконують учні
Завдання на переказ є найбільш примітивними і становлять найбільш простий приклад використання Інтернет як джерела інформації та вважається Веб-квестом за умов: − формат і форма докладів студентів відрізняється від оригіналів матеріалів, матеріал тексту не є простим копіюванням тексту з Інтернет у текстовий редактор;
− студенти вільні у виборі того, про що розповідають і яким чином організують знайдену інформацію; − студенти використовують навички збирання, систематизації та обробки інформації.
Сутність компіляційного завдання полягає в тому, що студенти мають взяти інформацію з різних джерел і привести її до єдиного формату. Підсумкова компіляція може бути опублікована в Інтернет або представлена у вигляді нецифрового продукту, наприклад, книга.
Веб-квест, який створений на основі завдання-загадки, потребує синтезу інформації з набору джерел і створення головоломки, яку неможливо розв’язати простим пошуком відповіді на сторінках Інтернет.
Навпаки, необхідно придумати загадку, розв’язок якої потребує: − засвоєння інформації з множини джерел; − складання інформації в єдине ціле за допомогою висновків, узагальнень з різних джерел інформації; − виключення хибних відповідей, які спочатку уявлялися вірними, а в процесі розгляду стали хибними.
За думкою Є.С. Полат, Веб-квест повинен мати наступну структуру: − вступ; − центральне завдання; − список інформаційних ресурсів, які можна використати під час досліджень, у тому числі ресурси Інтернет; − опис основних етапів роботи; керівництво до дії; − заключення.
Етапи роботи над веб - квестом Початковий етап (командний) Рольовий етап Завдання: 1) пошук інформації по конкретній темі; 2) розробка структури сайту; 3) створення матеріалів для сайту; 4) доопрацювання матеріалів для сайту. Заключний етап
У процесі роботи над веб-квестом розвивається ряд компетенцій: використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань; самонавчання та самоорганізація; навички командного рішення проблем; навички публічних виступів; вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації.
Схожі презентації
Категорії