Використання проектних технологій на уроках художньої культури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Використання проектних технологій на уроках художньої культури Використання проектних технологій на уроках художньої культури
Недостатньо лише отримувати знання ― треба знайти їм застосування. Недостатньо тільки бажати ― треба творити. Й. В. Гете
З історії виникнення проектних технологій Метод проектів, або « метод проблем", виник у 20-ті роки ХХ ст. у США . Джон Дьюї - засновник методу проектів. Американский філософ і педагог , представник філософської течії прагматизму . Автор більше 30 книг і 900 наукових статей. 80 % американців, обізнаних з філософією, вважають Д’юї кращим філософом Америки свого часу . Джон Дьюї 1859 -1952
Навчальне проектування у Росії У 1905 р. під керівництвом педагога С. Шацького невелика група вчителів намагалася активно запроваджувати проектні методи у практику викладання. За радянської влади ідеї проектування використовували до 1931 р. У цьому ж році постановою ЦК ВКП(б) метод проектів було заборонено .
Проектування — це особливий тип інтелектуальної діяльності, характерною особливістю якої є перспективна орієнтація, дослідження, яке має практичне спрямування.
Мета проектів : формувати інтелектуальні , спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів ; розвивати логічне мислення, навички самостійного планування , самоосвіти , комунікабельності ; стимулювати рішучість, ініціативність , навички співробітництва; використовувати якнайповнішу інформацію.
Доктор педагогічних наук Російської федерації Професор Інституту змісту і методів освіти ( Росія ) Автор досліджень з вивчення методу проектних технологій Євгенія Семенівна Полат 1937 - 2007
За видом діяльності , домінуючим у проекті : дослідницький ; творчий ; пригодницький ; ігровий ; практико – орієнтований ; інформаційний і ін.
Змістовний аспект проекту : літературна творчість ; природничо-наукові дослідження ; екологічні, мовні (лінгвістичні); культурологічні (країнознавчі) ігрові ; спортивні ; географічні ; історичні ; музичні тощо
Характер координації проекту: безпосередній (жорсткий , гнучкий) ; прихований (неявний , що імітує учасника проекту).
Схожі презентації
Категорії