Використання факультативів та курсів завибором в умовах прфільного та допрофільного навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міської ради Донецької області» Педагогічна рада «Використання факультативів та курсів за вибором в умовах профільного та допрофільного навчання» Заступник директора з НВР Н.Ю Кузурман 2015 рік
МЕТА : Створення умов для формування ключових компетентностей учнів на основі забезпечення повної реалізації варіативної складової навчального плану відповідно до профілю навчання.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Доповідь заступника директора з НВР Н.Ю. Кузурман “Формування ключових компетентностей учнів засобами факультативів та курсів за вибором в умовах прфільного та допрофільного навчання”. 2. Виступ Клебан В.В., Кір’янової О.О. “Сучасні технології у викладанні факультативів у старшій школі, іх профорієнтаційна спрямованість”. 3. Виступ Гарбуз М.О. “Ефективність факультативів та курсів за вибором у формуванні всебічно розвинутого випускника школи”. 4. Витуп Наумик В.В. “Екологічне виховання в початковій школі на основі сучасного курсу “Уроки стійкого розвитку”. 5. Обговорення теми, ділова гра. 6. Підведення підсумків, проект рішення педагогічної ради.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 1. Концепція профільного навчання у старшій школі ( затв. Наказ МОНУ від 21.10.2013 № 1456 ). 2. Положення про класи з поглибленим вивченням окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах ( затв. Наказ МОНУ від 08.04.2009 № 312 ).
РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІНВАРІАНТНА СКЛАДОВА Формується на державному рівні, є обов’язковою для всіх типів загальноосвітніх навчальних закладів ВАРІАТИВНА СКЛАДОВА Визначається загальноосвітнім навчальним закладом з урахуванням особливостей регіону, навчальних закладів, індивідуальних освітніх запитів учнів та побажань батьків
ВАРІАТИВНА СКЛАДОВА включає години, які виділяються на вивчення навчальних предметів освітніх галузей, курсів за вибором, факультативів, проведення індивідуальних консультацій та групових занять з учнями.
Профільне навчання - це вид диференційованого навчання, який передбачає врахування освітніх потреб, нахилів, здібностей учнів; створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення.
Компетентність = мобільність знань + гнучкість методів + критичність мислення Виділяють три групи компетентностей: Соціальні: пов'язані з життям суспільства, соціальною діяльністю особистості Мотиваційні: пов'язані з внутрішньою мотивацією, інтересами, індивідуальним вибором особистості Функціональні: пов'язані з вмінням оперувати науковими знаннями та фактичним матеріалом. Мотиваційні
Вступ випускників 2014р. до ВНЗ Філологічний напрям-11,5% Природничо-математичнийнапрям-17,2% 1.Малишко А.-Запорізькій національний університет,філологічний факультет. 1.Пішковська А.-Маріупольськемедичне училище. 2.Нещадімова А.-Запорізькій націон. університет,філологічний факультет. 2.Полуместна А.-Запорізькій державниймедичнийуніверситет. 3.Дарьєнко В.-ПДТУ, гуманітарний факультет. 3.Челахова А.-Запорізькій державниймедичнийуніверситет. 4.Клєніна О.-ПДТУ, гуманітарний факультет. 4.Ейнарссон А.-Харківський націон. фармацевтичнийуніверситет. 5.Стрепетов В.-Белгородський державниймедичнийуніверситет. 6.Шутілова А.-Полтавськамедично-стоматологічна академія.
Приклади професій 1. Л-П Геолог, хімік, агроном, садівник, зоолог, лісник, біолог, геолог, ветеринар 2. Л-Т Водій, слюсар, токар, електрик, монтажник, газозварник, металург, будівельник, машиніст 3. Л-О Архітектор, артист, художник, кінорежисер, дизайнер, модельєр, фотограф 4. Л-З Бухгалтер, економіст, оператор, програміст, перекладач, конструктор 5. Л-Л Учитель, лікар, міліціонер, адвокат, стюардеса, екскурсовод, адміністратор, кореспондент, продавець, тренер
Проект рішення педради 1. Провести анкетування учнів 9-х класів та їх батьків з метою визначення профілю навчання в старшій школі. Відповідальні: адміністрація, класні керівники Термін: лютий 2015 р. 2. Провести анкетування учнів 7-В класу та їх батьків з метою визначення предмету для поглибленого навчання з 8 класу . Термін: лютий 2015 р. 3. При складанні навчального плану на 2015-2016 н.р. врахувати освітні потреби учнів та їх батьків. Термін: квітень 2015 р. 4. Оновити “ Банк програм ” факультативів та курсів за вибором, вводити сучасні природознавчі та загальнокультурні курси в початковій, основній та старшій школі. Відповідальні: адміністрація, керівники МО Термін: квітень 2015 р.
Схожі презентації
Категорії