X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Викладання фізики та астрономії в 2012-2013 н.р.

Завантажити презентацію

Викладання фізики та астрономії в 2012-2013 н.р.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Програми Навчання фізики у 7-9 класах проводитиметься за програмою «Фізика. Астрономія.» (Київ: Ірпінь, 2005). У 8-9 класах з поглибленим вивченням фізики викладання здійснюватиметься відповідно до «Збірника навчальних програм для загальноосвітніх закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного та технологічного циклу» (Київ: Вікторія, 2009). У старшiй школi вивчення фiзики вiдбувається залежно вiд обраного профiлю навчання: на рiвнi стандарту, академiчному або профiльному. Зміст навчального матеріалу для 10-х та 11-х класів визначається програмами для загальноосвітніх навчальних закладів, які розміщено на сайті МОН, та видрукувано в збірнику «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Фізика. Астрономія» (Київ, 2010). Програма факультативів та курсів за вибором – Збірник прграм курсів за вибором і факультативів з фізики та астрономії. - Харків: Видавничагрупа “ Основа”, 2009. 7 клас 8 клас 8 клас (поглиблене вивчення фізики) 9 клас 9 клас (поглиблене вивчення фізики) 10 клас 11 клас рівень стандарту акаде мічний рівень профільний рівень рівень стандарту акаде мічний рівень профільний рівень 1 2 4 2 4 2 3 6 2 3 6

Слайд 4

Міністерством рекомендовано до використання у навчально-виховному процесі такі підручники: 7 клас Підручник «Фізика. 7 клас» (автори Ф.Я. Божинова, М.М.Кірюхін, О.О.Кірюхіна ) «Фізика. 7 клас» , підручник(автори В.Р.Ільченко, С.Г.Куликовський, О.Г.Ільченко) 8 клас Підручник «Фізика. 8 клас» (автори Ф.Я. Божинова, І.Ю.Ненашев, М.М.Кірюхін ) Підручник «Фізика. 8 клас» (автори Є.В.Коршак, О.І.Ляшенко, В.Ф.Савченко) Підручник “Фізика” для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (В.Д. Сиротюк) 9 клас Підручник «Фізика. 9 клас» (автори Ф.Я. Божинова, І.Ю.Ненашев, М.М.Кірюхін ) Підручник «Фізика. 9 клас» (автори Є.В.Коршак, О.І.Ляшенко, В.Ф.Савченко) 10 клас Підручник «Фізика. 10 клас» рівень стандарту ( Є. В. Коршак, О. І. Ляшенко, В.Ф. Савченко) Підручник «Фізика. 10 клас» ( Л. Е. Генденштейн, І. Ю. Ненашев) Підручник “Фізика” для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів (В.Д. Сиротюк, В.І. Баштовий) Підручник «Фізика. 10 клас» академічний рівень (автори Ф.Я. Божинова, В.Г. Бар’яхтар) Підручник «Фізика. 10 клас» (автори Т.М. Засєкіна, М.В. Головко) 11 клас для рівня стандарту: авт. Генденштейн Л.Е., Євлахова О.М., Бондаренко М.В. (видавництво «Гімназія»); авт. Ляшенко О.І., Коршак Є.В., Савченко В.Ф. (видавництво «Генеза»); авт. Сиротюк В.Д., Баштовий В.І. (видавництво «СИЦИЯ»); для академічного та профільного рівнів: авт. Засєкіна Т.М., Засєкін Д.О. (видавництво «СИЦИЯ»); авт. Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кирюхін М.М. (видавництво «Ранок»).

Слайд 5

Мінімальна кількість тематичних оцінок та лабораторних робіт, що оцінюються, для класів, які навчаються за різними програмами: Необхідність збільшення кількості тематичних та лабораторних робіт, що підлягають оцінюванню, визначається вчителем. Клас Мінімальна кількість тематичних Мінімальна кількість лабораторних робіт, що оцінюються 7 4 6 8 6 8 8 класи з поглибленим навчанням фізики 8 10 9 6 8 9 класи з поглибленим навчанням фізики 8 8 10 Рівень стандарту 6 4 Академічний рівень 8 4 Профільний рівень 10 8 11 Рівень стандарту 5 4 Академічний рівень 7 4 Профільний рівень 10 8

Слайд 6

Проведення занять в кабінеті фізики Під час проведення занять в кабінеті фізики особливої уваги потребує дотримання правил безпеки життєдіяльності. Вимоги безпеки наведено в інструктивно-методичних матеріалах «Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладів» (лист МОНмолодьспорту 01.02.2012 № 1/9-72). Повний текст інструктивно-методичних матеріалів – на офіційних веб-сайтах Міністерства освіти і науки, молоді та спорту www.mon.gov.ua та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти www.iitzo.gov.ua.

Слайд 7

Здійснення інструктажів із безпеки життєдіяльності, що зазначалися в інструктивно-методичних листах міністерства попередніх років, залишаються чинними. первинний інструктаж із безпеки життєдіяльності в кабінеті фізики, який проводяться на першому уроці навчального року. Запис про проведення цього інструктажу робиться в окремому журналі реєстрації інструктажів із безпеки життєдіяльності; у класному журналі не реєструється; первинний інструктаж із безпеки життєдіяльності перед початком кожної лабораторної роботи, роботи фізичного практикуму, який реєструється на сторінці предмета класного журналу в графі «Зміст уроку», де робиться запис: «Інструктаж з БЖД» (без зазначення номера інструкції); позаплановий інструктаж із безпеки життєдіяльності у разі порушення учнями вимог нормативно-правових актів з охорони праці, що може призвести чи призвело до травм, аварій, пожеж тощо. Реєстрація позапланового інструктажу проводиться в журналі реєстрації інструктажів; - цільовий інструктаж із безпеки життєдіяльності з учнями у разі організації позанавчальних заходів (олімпіади, екскурсії). Реєстрація проведення цільового інструктажу здійснюється у журналі реєстрації інструктажів.

Слайд 8

При заповненні сторінок класного журналу звернути увагу на: - Запис дати уроку ( 09/09); - Тематична, І семестр, Скоригована – записуються вгорі замість дати; - Під оцінками за лабораторну, контрольну роботу робити запис: Лабораторна робота, Контрольна робота, а також у Змісті уроку фіксувати види письмових робіт; - У Змісті уроку фіксувати Інструктаж з БЖД при проведенні лабораторної роботи; - Записувати тему контрольної роботи, обов’язково задавати домашнє завдання; - У колонці “Домашнє завдання” не можна писати “завдання в зошиті”, приклад запису домашнього завдання - Розділ1, вивчити § 2, Вправа 1, №52-Р ; - Планувати у ІІ семестрі повторення матеріалу, вивченого в І семестрі; - Строго дотримуватись кількості лабораторних, практичних, контрольних робіт та тематичних атестацій ; - Урок аналізу контрольної роботи та роботи над помилками бажано проводити після контрольної роботи. Якщо не вистачає часу, то дану роботу поєднати з вивченням нової теми. - При виставленні тематичної оцінки керуватись не поняттям “Середній бал”, а поняттям “Приорітетна оцінка” - Назва підручника не пишеться. - З астрономії повинно бути одна практична робота, одна контрольна робота

Слайд 9

Слайд 10

Одним із предметів інваріантної складової навчальних планів є астрономія, яка вивчатиметься в 11 класі. Навчальний предмет “Астрономія” може викладатися за двома навчальними програмами. За програмою рівня стандарту та академічного рівня учні опановуватимуть курс астрономії впродовж 17 годин на рік, а за програмою профільного рівня — 35 годин. Якщо на вивчення астрономії у загальноосвітньому навчальному закладі відведено 17 годин, то її краще вивчати в одному семестрі (наприклад, у першому), якщо 35 годин, то протягом року по годині на тиждень, або попарно щотижня протягом семестру. Навчальні програми з астрономії для старшої профільної 11-річної школи розміщено на сайті Міністерства освіти і науки, а також надруковано в посібниках: «Збірник програм з профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика та астрономія» (видавнича група «Основа», 2010) та «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Фізика. Астрономія» (Київ, 2010).

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка