Сучасний стан та перспективи розвитку технологічного профілю навчання учня
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Сучасний стан та перспективи розвитку технологічного профілю навчання С.Дятленко – головний спеціаліст Міністерства освіти і науки України
Розподіл учнів загальноосвітніх навчальних закладів за напрямами навчання Рейтинг Напрями навчання 2001/2002 Напрями навчання 2007/2008 Відсоток зростання 1 Технологічний 128087 Природничо-математичний 152281 120 2 Природничо-математичний 68978 Технологічний 138697 8 3 Філологічний 28513 Філологічний 111291 290 4 Суспільно-гуманітарний 20025 Суспільно-гуманітарний 74855 273 5 Спортивний 6886 Спортивний 13117 90 6 Художньо-естетичний 3055 Художньо-естетичний 6625 116
Міністерство освіти і науки України НАКАЗ 01.10.2008р. № 893 Про затвердження структури технологічного профілю навчання для 12-річної школи На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 16.11.2000р. № 1717 “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання”, від 13.04.2007 № 620 “Про внесення зміни до п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000р. №1717” та з метою упорядкування упровадження технологічного профілю навчання НАКАЗУЮ: 1. Затвердити структуру технологічного профілю навчання для 12-річної школи, що додається. 2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Завалевський Ю.І.) забезпечити розроблення навчальних програм та навчально-методичного забезпечення відповідно до спеціалізацій технологічного профілю. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Заступник Міністра П.Полянський
Технологічний профіль Загальнотехнологічне спрямування Професійне спрямування Інженерно-технічне спрямування Спеціалізації: Спеціалізації: Спеціалізації: Деревообробка. Металообробка. Основи дизайну. Кулінарія. Швейна справа. Художня обробка матеріалів. Будівництво та опоряджувальні роботи. Агровиробництво. Основи бджільництва. Технічне конструювання та моделювання. Українська народна вишивка. Конструювання та моделювання одягу. За робітничими професіями, на підготовку за якими навчальний заклад має ліцензію. Матеріалознавство та технологія конструкційних матеріалів. Енергетика. Комп’ютерна інженерія. Харчова технологія та інженерія. Легка промисловість. Основи телекомунікацій. Агротехніка. Технічна та комп'ютерна графіка.
Загальнотехнологічне спрямування Особливістю навчання за загальнотехнологічним спрямуванням є те, що учні освоюють обрану спеціалізацію досконало вивчаючи певні її частини. У навчальному процесі головна увага звертається на здобуття практичних навичок. Деревообробка. Металообробка. Основи дизайну. Кулінарія. Швейна справа. Художня обробка матеріалів. Будівництво та опоряджувальні роботи. Агровиробництво. Основи бджільництва. Технічне конструювання та моделювання. Українська народна вишивка. Конструювання та моделювання одягу.
Професійне спрямування Спеціалізації професійного спрямування передбачають оволодіння професіями, за якими заклад здійснює підготовку у межах профільного навчання відповідно до отриманої ліцензії. Робочі навчальні плани розробляються навчальним закладом на основі державних стандартів професійно-технічної освіти з підготовки кваліфікованих робітників. За робітничими професіями, на підготовку за якими навчальний заклад має ліцензію.
Інженерно-технічне спрямування Зміст навчального матеріалу програм інженерно-технічного спрямування являє собою «вступ до спеціальності» технічних вузів за конкретною спеціалізацією. Передбачається, що за цим спрямуванням навчатимуться учні, які у майбутньому отримуватимуть вищу технічну освіту. Матеріалознавство та технологія конструкційних матеріалів. Енергетика. Комп’ютерна інженерія. Харчова технологія та інженерія. Легка промисловість. Основи телекомунікацій. Агротехніка. Технічна та комп'ютерна графіка.
Схожі презентації
Категорії