Складання навчально-методичного забезпечення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Складання навчально-методичного забезпечення. Практична робота №1 Вища освіта України і Болонський процес
Мета роботи: Навчити магістрантів складати структурно-логічні схеми спеціальності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу
Основна література: Вища освіта України і Болонський процес: Навч. посібник/За ред. В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф.Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин.-Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2004.- C. 230-260. Допоміжна література Гончаров С.М. Кредитно-модульна система організації навчального процесу у світлі Болонської декларації: документи, матеріали, факти. – Рівне: УДУВГП, 2004. – 39с. Гончаров С.М., Мошинський В.С. Європейська система накопичення і перезарахування кредитів: кредитно-модульна система організації навчального процесу.-Рівне: УДУВГП, 2004.-33с. Гончаров С.М., Мошинський В.С. Вища освіта України і Болонський процес:Навчально-м етодичний посібник.-Рівне:НУВГП, 2005.-145 с. www.tspu.edu.ua/ресурси/кредитно-модульна система.
Структурно-логічна схема (СЛС) програми підготовки є необхідною умовою впровадження кредитно-модульної організації навчального процесу. СЛС є складовою інформаційного пакету факультету (інституту) і забезпечує можливість реалізації гнучкої індивідуальної траєкторії навчання окремим студентом за умови забезпечення необхідної послідовності вивчення навчальних дисциплін. На підставі СЛС розробляється навчальний план підготовки.
Вихідною інформацією щодо розробки СЛС є перелік дисциплін із зазначенням їх обсягів у кредитах ECTS
Усі кредитні модулі мають бути розподілені: за статусом – обов’язкові (нормативні або за вибором ВНЗ) та за вільним вибором студентів на відповідні цикли (гуманітарної та соціально-економічної підготовки, природничо-наукової підготовки, професійної та практичної підготовки);
Код дисципліни визначається: її статусом (перша літера) циклом (друга літера) порядковим номером Після коду обов'язково вказується кількість кредитів ECTS
За статусом: Н – нормативна дисципліна; перша літера відсутня – за вибором ВНЗ; В – за вільним вибором студентів
За циклами: Г – гуманітарна та соціально- економічна підготовка; Ф – природничо-наукова (фундаментальна) підготовка; П – професійна та практична підготовка
Наприклад: НГ1/5 – нормативна дисципліна циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки (1 за переліком, 5 кредитів ECTS); ВП2/2 – дисципліна професійної та практичної підготовки (2 за переліком, 2 кредити) НФ5/2,5 – дисципліна (5 за переліком, 2,5 кредити) циклу природничо-наукової (фундаментальної) підготовки; НП-17/3 – нормативна дисципліна (17 за переліком, 3 кредити) циклу професійної та практичної підготовки; П-06/2 – дисципліна (06 за переліком 3 кредита) циклу професійної та практичної підготовки за вибором ВНЗ.
У фігурах, крім коду модуля, через риску зазначається обсяг дисципліни в кредитах ECTS На СЛС жорстка послідовність вивчення модулів (дисциплін) зазначається суцільними стрілками, а модулі з рекомендованою послідовністю зв'язуються пунктирними стрілками. Модулі, послідовність вивчення яких не визначено, стрілками не зв'язані
Схожі презентації
Категорії