Презентація урока
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Учні повинні Знати особливості опису зовнішності людини за власним спостереженням. Уміти через зовнішність розкривати внутрішній світ людини, її характер і настрій; знаходити основне (неповторне) в образі конкретної особистості; описувати свої спостереження, створюючи яскравий словесний образ людини, а також підбираючи відповідні художні засоби; підбирати матеріал до твору, аналізувати його, систематизувати. Цінувати красу та силу художнього слова, людяність, доброту, красу людської душі.
1-ий текст. Попереду перед царськими воротами стоїть Михайло Завістний, з золотою китицею на правім плечі; високий, широкоплечий, з шрамом на лівім виску, він подібен до могучого дуба, що нажив собі силу під бурхотом бур... 2-ий текст. Загубився хлопчик п’яти років. Звати Сергій. Одягнутий у спортивний костюм зеленого кольору. Без головного убору. Очі сині, волосся русяве. На правій щоці, ближче до підборіддя, невелика родима пляма. Трохи заїкається.
Мета художнього опису зовнішності людини - створити її образ,емоційно вплинути на читача або слухача,викликати певне ставлення до портрета У художньому описі людської зовнішності використовуються художні засоби (епітети,порівняння,метафори).
Сонце грало на червоному намисті, на рум’яних щоках. Дівчина була невеличка на зріст, але рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком. Щоки червоніли, як червонобокі яблучка, губи були повні та червоні, як калина. На чистому лобі були ніби намальовані брови, густі-прегусті, як шовк. (І. Нечуй-Левицький)
Схожі презентації
Категорії