Презентація досвіду вчителя Олександрівської ЗОШ Проценко О.В. Розвиток творчої особистості на уроках
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Досвід роботи вчителя української мови та літератури, світової літератури Олександрівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Магдалинівського району Дніпропетровської області
Підвищення кваліфікації: Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти:
http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/zarubizhna-literatura/1709-konspekt-uroku-pozaklasnogo-chitannya-za-romanom-dzhkroulng-qgarr-potter--tamna-kmnataq.html http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/zarubizhna-literatura/1576-urok-v-5-klas-na-temu-qgarr-potterq.html http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/zarubizhna-literatura/1708-urok-kvk-za-romanom-dzhkroulng-qgarr-potter--flosofskij-kamnq.html http://metodportal.net/node/9905 Публікації: http://metodportal.net/node/18494 http://metodportal.net/node/18495 http://www.twirpx.com/file/922937/
Моє педагогічне кредо: Для того, щоб навчати інших, треба вчитися самому; щоб виховувати інших, треба починати з себе; щоб розвивати інших, самому потрібно постійно розвиватись» .
Тема самоосвіти: Розвиток творчої особистості на уроках української мови , української та світової літератур. Учитель – це скрипаль дитячих сердець, як поведе смичком - таку мелодію й почує… В. Сухомлинський.
Навчання вчителя триває все життя. Сучасна парадигма освіти, застосування новітніх технологій потребують якісно нового підвищення фахової майстерності педагога, бо лише творчий вчитель може виховати творчого учня. Аргументований вибір проблеми та цілеспрямована робота дає мені можливість забезпечити організацію навчально-виховного процесу на уроках мови та літератури.
Творча особистість - це цілісна людська індивідуальність, яка виявляє розвинені творчі здібності, творчу мотивацію, творчі вміння, що забезпечують їй здатність породжувати якісно нові матеріали, технології та духовні цінності, що в більшій чи меншій мірі змінюють на краще життя людини. Творчість - це спосіб самовираження, саморегуляції людини, світобачення як засіб пізнання світу через творче сприйняття і практичне перетворення діяльності. Тому все більшого значення набуває розвиток таких властивостей особистості, які дають можливість творчо використати здобуті знання.
Основним завданням на уроках є : Формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно доцільно користується засобами рідної мови – її стилями, типами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності.
Урок буде ефективним, якщо : Глибокі теоретичні знання Творчий підхід учителя Ретельна підготовка до уроку
У розвитку творчих здібностей допоможуть : Інтерактивні технології: робота в парах; групах; «Мікрофон»; «Мозковий штурм»; «Сенкан»; дискусія; компаративний аналіз творів. Проектні технології: дослідницькі; ігрові; творчі; Навчально- пізнавальне портфоліо. Уроки критичного мислення
З успіхом використовую на уроках : Нестандартні розминки Міні-тренінги Сенкан Твори-перевтілення, есе Кросворди, ребуси, анаграми Лінгвістичні казки Мультимедійні презентації Вікторини , ігри, КВК
Кросворди Тести Криптограми Питання до вікторин Із великим задоволенням учні до творів самі складають :
Тести до казки «12 місяців»: 1.За жанром «12 Місяців»? а) роман; б) драматичний твір; в) казка. 2. Якою була Пасербиця? а) злою; б) доброю; в) байдужою. 3. По що послала Баба пасербицю? а) по проліски; б) по ромашки; в)по шишки. 4. Кого зустріла Пасербиця в лісі? а) вовка; б) 12 Місяців; в) прибульців. 5. Біля чого стояли 12 Місяців? а) біля дуба; б) біля полум’я. 6. Чи погодились Місяці допомогти Пасербиці? а) так; б) ні. 7. Що подарував Квітень Пасербиці? а) каблучку; б) квіти. 8. Що обіцяла королева Бабі за корзину пролісків? а) корзину золота; б) корзину вугілля; в) пів царства. 9.В кого перетворилась Баба й Дочка. а) в собак; б) в коров; в) в макак. 10. Що попросив у Грудня Солдат? а) погрітись біля вогнища; б) нічого не попросив; в) випити води. 11. Як підлеглі ставились до Принцеси в п’єсі-казці С. Маршака ? а) з Любов’ю та повагою; б) байдуже переносили всі примхи; в)лестили їй. 12.Як Принцеса змінила календар? а) відмінила зовсім; б)ввела до календаря 32 грудня; в)наказала зробити всі дні вихідними. Кросворд до казки «12 місяців»: По які квіти послала Баба Пасербицю? Головна героїня казки 12 місяців? Чарівні помічники пасербиці? Що мав зрубати для королеви солдат? Що не могла робити Дочка , як Пасербиця пішла в ліс по проліски? Кого зустріла в лісі Пасербиця? У кого в дитинстві було маленьке зелене відерце та лопаточка? Що вкрали Баба й Дочка у Пасербиці? Хто вчив Королеву? Що подарувала Пасербиці Королева? Кого запрягли у сани Професор і Солдат? Куди кинула каблучку королева?
Тести до казки «Пані Метелиця» За жанром «Пані Метелиця»: а) оповідання; б) казка; в) легенда. 2. Скільки було у вдови дочок? а) 2; б) 1; в) 3. 3. Де опинилася пасербиця? а) біля води; б) в лісі; в) на чудовій луці. 4. Кого зустріла дівчина? а) лісника; б) Бабу Ягу; в) Пані Метелицю. 5. Що захотілося пасербиці у Пані Метелиці? а) додому; б) втекти; в) залишитися. 6. Що дала Пані Метелиця пасербиці? а) відро смоли; б) скриньку із золотом; в) дорогу каблучку. 7. Що зробила вдова після повернення пасербиці додому? а) позбулася її; б) послала свою рідну доньку до Пані Метелиці. в) нічого не зробила. 8. Що зробила ледарка? а) стрибнула в криницю; б) злякалась і не стрибнула; 9. Як служила ледарка в Пані Метелиці в перший день? а) старанно; б) сяк-так; в) сама відпочивала, а Пані Метелиця працювала за неї. 10. Що захотілося Пані Метелиці після служби ледарки? а) залишити дівчину; б) відпустити її. 11. Що дала Пані Метелиця ледарці? а) відро смоли; б) скриньку із золотом; в) дорогу каблучку. 12. Як смола причепилась до дівчини? а) довіку;
Пишуть твори : Про що розповість стара осика? Осика! Стара осика! Що вона бачила , що вона чула на своєму довгому віку? Ніхто , напевно , не може цього сказати . Відірвавшись від рідної домівки , полетіло насіння на крилах вітру і впало на родючу землю . Полив його рясний дощик , і з’явився молоденький пагінець . Минали роки . З насіння виросло красиве могутнє дерево , якому вже близько 5 століть . Бачила осика багато . Була знайома з панами , зустрічала козаків . Відчула на собі революцію , Велику Вітчизняну , бачила голодомор . Але ніщо не зламало , не знищило її . Лише відбиток часу залишився на зовнішньному вигляді красуні . Минали століття , змінювались покоління , а стара осика нікому не відмовляла . Людей рятувала від спеки , комахам та птахам - була рідною домівкою . Скільки ще проживе осика невідомо , але помирати їй не страшно . Виросла вже гідна зміна – три красуні-доньки . А ти , старенька , не хворій …, живи… 6 кл.
Нема жахливішої роботи, ніж учительська. Нема виснажливішої роботи від учительської, Де нерви паляться, мов хмиз сухий, Де серце рветься в клекоті і чаді. Але нема щасливішої долі, коли Людина з Твоїх рук, Учителю, Іде у світ — на краплю світ людніє. І. Драч
Блаженна людина, що насичується від плодів своєї праці і шукає в ній утіху” ( Святе письмо )
http://stranamasterov.ru/node/551885 http://stranamasterov.ru/node/167762 http://stranamasterov.ru/node/164007 http://stranamasterov.ru/node/163926 http://stranamasterov.ru/node/163662 http://stranamasterov.ru/node/161939 http://stranamasterov.ru/node/161919 http://stranamasterov.ru/node/161650 http://stranamasterov.ru/node/159197 http://stranamasterov.ru/node/149889
Схожі презентації
Категорії