X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Презентація власного досвіду вчителя початкових класів Новороздільської ЗШ І-ІІІ ступенів №5 Іванишин Олександри Дмитрівни

Завантажити презентацію

Презентація власного досвіду вчителя початкових класів Новороздільської ЗШ І-ІІІ ступенів №5 Іванишин Олександри Дмитрівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація власного досвіду вчителя початкових класів Новороздільської ЗШ І-ІІІ ступенів №5 Іванишин Олександри Дмитрівни Педагогічний стаж – 17 років Категорія – спеціаліст Освіта – базова вища

Слайд 2

Моє педагогічне кредо: “ Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити ” Девіз: “ Навчання повинно бути цікавим ”

Слайд 3

Тема: Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів Мета: Формування вмінь висловлюватися в усіх доступних для школярів формах, типах і стилях мовлення

Слайд 4

Об’єкт мого дослідження – зв’язне мовлення школярів Предмет – шляхи реалізації розвитку зв’язного мовлення на уроках

Слайд 5

Актуальність проблеми Сухомлинський писав: “Слово – найважливіший інструмент, який нічим не замінити; школа повинна бути царством мудрого і красивого, правдивого і чуйного, сильного й ласкавого, доброго й мудрого слова”. Мовлення є засобом пізнання, спілкування, впливу, планування, оскільки воно дає змогу робити узагальнення різноманітних фактів і явищ.

Слайд 6

Зв’язне мовлення і оволодіння ним молодшими школярами зв’язне мовлення – процес, діяльність мовця, слухача послідовний виклад думок, знань однією особою продукт діяльності – текст (висловлювання)

Слайд 7

Етапи формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів: попереднє ознайомлення з метою дії, створення необхідної мотивації; складання схеми передбачуваних дій; виконання дій у матеріальному чи матеріалізованому вигляді; формування дії як зовнішньо-мовленнєвої; виконання дій подумки.

Слайд 8

Характеристика мовленнєвих ситуацій ситуація живого спілкування – крихта власної творчості у життя колективу обмін думками спільний пошук, радість пізнання наповнення змісту завдань фантазією, казкою, красою природи і людських взаємин

Слайд 9

Типи мовленнєвих ситуацій Перший тип – етап формування авторського задуму: а) ситуації, що стимулюють бажання висловлюватись; б) ситуації, що викликають зриме уявлення про адресата. Другий етап – вводить маленького автора у лабораторію народження думки.

Слайд 10

Стимули словесної творчості 3. Виділення способу дій у процесі побудови твору 2. Використання інтегрованих засобів: малювання, спостереження за природою, драматизація 1. Взаємодія колективної, групової та індивідуальної діяльності

Слайд 11

Розвиток сприймання, уяви, мислення – основа словесної творчості. Добір фактів для висловлювання в процесі предметно-практичної та ігрової діяльності: розгляд предмета; знаходження певних ознак; зображення предмета за ознаками та властивостями; єдність аналізу та синтезу.

Слайд 12

Основні шляхи розгортання теми за спостереженням: а) контраст, зміна протилежних вражень (погожа і похмура днина); б) сходинки вражень: від льону до сорочки, від паростка до колоска; в) складання розповіді з поступовим розгортанням подій (зав'язка, кульмінація, розв'язка) Добір матеріалу за картиною. Добір матеріалу за текстом (здійснюю на уроках усіх навчальних предметів, особливо читання і природознавства)

Слайд 13

Етапи творення тексту:

Слайд 14

Комунікативні вміння з розвитку зв'язного мовлення: а) інформаційно-змістові; б) структурно-композиційні; в) граматико-стилістичні; г) редагування.

Слайд 15

Види вправ з розвитку зв'язного мовлення Знайди зайві речення. Відредагуй речення. Склади і запиши текст з деформованих речень. За даним початком продовж казку. Прочитай текст. Знайди початок і кінець. Побудуй середину. Склади розповідь про те, що трапилось так, наче ти сам був учасником подій.

Слайд 16

Типи вправ за способом інтеграції Яківидидіяльностіінтегруються Якіїхрозвивальніможливості 1.Ігроватапредметно-практичнадіяльність,малювання,драматизація,відгадуваннязагадок,побудоватекстів Орієнтуєнаопануваннячуттєвихспособівпізнання,оволодіннявміннямивичленовуватиознаки,знаходитиспільні,відмінні,істотніинеістотні, класифікуватиїх;розширенняуявленьпрозначенняконкретнихслів 2.Спілкуваннязприродою,відгадуваннязагадок,драматизаціяказок,малювання,предметно-практичнаідослідницькадіяльність,твореннятекстів Уводитьусампроцеснародженняобразного вислову,допомагаєрозкритисутністьзв’язківі залежностейвприроді 3.Сприйманнямузичногойобразотворчогомистецтва,драматизація,малювання,побудоватекстів Спрямованийнарозвитокуяви,розширенняуявленняпрослова,щоозначаютьрисихарактеру,процеси,суспільніподії 4.Сприйманнятааналізтексту,слуханнямузики,співу,сприйманнякартин,діафільмів,словесне малювання,драматизація,побудоватекстів Маєнаметіпоєднатисловеснийобразізграфічним тамузичним;активізуєрозвитокобразногосприйманнясвіту,уяви,думки

Слайд 17

Результати дослідження проблеми “Розвиток зв’язного мовлення учнів”

Слайд 18

Зв'язне мовлення – це розділ методичної науки, що ставить своїм завданням вчити дітей розуміти, відтворювати і будувати висловлювання з огляду на мету, умови спілкування, дотримуючись норм літературної мови. Оволодіння мовою як засобом спілкування, мислення, пізнання – необхідна складова розумових і творчих здібностей учнів, формування гуманістичних ідеалів, прищеплення почуття національної свідомості. Висновок

Слайд 19

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо