Презентація власного досвіду Березюк Є.А.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Миколаївська область Презентація педагогічного досвіду вчителя фізики Дмитрівської загальноосвітньої школи і-ііі ступенів очаківської районної ради Березюк Євгеній Анатолійович Найперше, що має зробити вчитель – це розвинути в учня дух допитливості.
Чому вибрав питання? Учні свідомо сприймають навчальний матеріал і вони повинні мати уявлення про значення цього матеріалу, про те, як використовувати його в житті. І при правильній мотивації навчальний матеріал засвоюється краще. «Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколи не запалити його в інших». Василь Сухомлинський
мотиви учнів інтерес особистісний розвиток результат діяльності потреба у пізнанні нового бажання у майбутньому стати кваліфікованим спеціалістом
Якими можуть бути Мотиви навчання? мотиви навчання Пізнавальні мотиви Соціальні мотиви широкі соціальні мотиви широкі пізнавальні на майбутнє навчально-пізнавальні співробітництва самоосвіти
Я Користуюсь такими прийоми на етапі мотивації Формування позитивного Прийом “Мікрофон” ставлення до теми Прийом “Дивуй” Прийом “Відстрочена відгадка” Прийом “Практичність теорії”
Властивості мотивів, здатність до: Функції мотивів: Зміни; Розширення; Перебудови; Активізації; Зникнення; Підсилення. Спонукальна; Організуюча; Смислоутворююча; Утилітарна; Захисна; Самовираження Мотивація навчання розрахована на творчість учителя, його постійне вдосконалення. Недаремно ж іще К. Ушинський писав: «Учитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитись, у ньому помирає учитель».
мотивація повинна буди на кожному етапі уроку Організаційна частина: Підсумок: Вивчення матеріалу: етап викликання вихідної мотивації (наукова мотивація: зв'язок з майбутніми і попередніми знаннями, побутова мотивація, де в житті застосовується прилад чи явище). етап підкріплення і посилення мотивації (усвідомлення і розуміння, якими способами він діє, вміє їх оцінювати, порівнювати, отримувати задоволення від процесу навчання). етап завершення роботи (мотивації перспективи, кінцевого результату, засвоєння знань і умінь).
Вивчення досвіду В.Г.Асєєв Л.І. Божовіч В.К. Вілюнас О.Г. Ковальов Г.С.Костюка О.М. Леонтьєв С.Д. Максименк К.К. Платонов Дж. Аткінсон А. Бандура Дж. Браун
Досягнення у всеукраїнських олімпіадах з фізики: 2009-2010 н.р . Диздар Д., 7 клас, фізика, ІІ етап олімпіади, ІІ місце 2011-2012 н.р. Горбенко К., 10 клас, фізика, ІІ етап олімпіади, ІІ місце 2012-2013 н.р.-також приймали участь в ІІ етапі олімпіад з фізики Також учні Дмитрівської ЗОШ приймають участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі “Левеня”
Використана література www.fizika.net Книга педагога, В.М.Андрєєва, В.В.Григораш. – Харків, Основа, 2006 Шарко В.Д. Сучасний урок фізики. – Київ, Освіта, 2005 Алферова О.Д. Формування відповідального ставлення до навчання. Навчальний посібник. – 1984р. О.Федько. Я (не ) хочу вчитися! « Завуч », № 26, 2006 р. Г.Моськіна. Експертиза стану викладання предметів. « Завуч », № 32, 2005 р. Зязюн І.А. Гуманістична стратегія і практика навчального процесу. « Рідна школа », №8, 2000р. Л. Ю. Ковальова. Причини низького рівня знань у школі. “Управління школою”, № 12,2004 р. І. Бідюк. Як запобігти низькій успішності учнів. „ Директор школи”, № 17, 2005 р. Т. Денисова. Правила, яких має дотримуватися вчитель щодо невстигаючих учнів. „Завуч”, № 11, 2000 р. 11) Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? „Директор школи”, № 9, 2003 р.
Схожі презентації
Категорії