Формування у школярів компетентного ставлення до власного здоров’я
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація проекту Формування у школярів компетентного ставлення до власного здоров’я. Практичного психолога Камишуватської ЗОШ Ліхачової Любові Леонідівни
Актуальність теми Здоров'я дитини - це стан її повного фізичного, душевного та соціального благополуччя. Питання збереження та зміцнення здоров'я дитини належать до стратегічних завдань суспільства. Основним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато знати. Ібн-Сіна (Авіцена)
Мета і задачі проекту Мета проекту: на основі аналізу теоретичного матеріалу розробити систему профілактичних заходів щодо виховання у школярів культури здорового способу життя. Завданням нашого проекту є виховання дитини в дусі відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих як до найвищої цінності, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя.
Гіпотеза дослідження У гіпотезу проекту покладено припущення, що формування мотивації школярів до здорового способу життя буде успішним за умов: активізації позитивного відношення до здорового способу життя; розширення знань учнів та набуття ними вмінь та навичок здорового способу життя; а також застосовування сучасних педагогічних та соціально-оздоровчих технологій в процесі формування у школярів компетентного ставлення до власного здоров’я.
Складові проекту Проект складається з 3 етапів Етап І присвячений теоретичному обґрунтуванню проблеми виховання в школярів компетентного ставлення до власного здоров’я, вивченню нормативно-правових документів, науково-методичної літератури та створенню концепції проекту.
Етап ІІ призначений для виконання проектних завдань: активізації позитивного відношення до здорового способу життя в процесі спілкування учнів з психологом. Для цього нами проведені заходи: попереднє опитування учнів, з метою виявлення їхнього ставлення до здорового способу життя, створення буклету «Складові здорового способу життя», оформлення виставки літератури на тему «Здоровий спосіб життя»; Складові проекту
Складові проекту розширення знань учнів та передача їм необхідної інформації з метою формування здорового способу життя. Для виконання цього завдання нами проведено: цикл лекцій: «Прояв алкоголізму в підлітковому віці», «Молодь та алкоголь», «Залежність від тютюну» та ін.
Надбання учнями вмінь і навичок здорового способу життя, орієнтованих на досягнення психологічного комфорту та соціального благополуччя. Для здійсненні цього нами був проведений ряд виховних заходів, наприклад: тренінгове заняття „Здоров’я – головний життєвий скарб» та година відкритих думок «Чому шкідливе паління?» Складові проекту
Складові проекту Розвиток позитивної оздоровчої мотивації в поведінці учнів. З метою реалізації даного завдання нами був проведений конкурс комп’ютерних презентацій «Якщо хочеш бути здоровим, то навчайся!» В кінці ІІ етапу нами було проведене контрольне опитування. Етап ІІІ мітить аналіз отриманих даних, оформлення висновків та результатів проекту.
ВИСНОВКИ У контексті даної проблеми ми вирішували задачі нашого проекту - виховання дитини в дусі відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих як до найвищої цінності, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя. Порівняння попереднього та контрольного опитування довели, що розроблені нами профілактичні заходи сприяють вихованню дітей в дусі відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих , сприяють свідомої мотивації здорового способу життя, надбанню вмінь і навичок здорового способу життя: базових знань про здоровий спосіб життя; навичок мислення високого рівня; активної життєвої позиції. Таким чином гіпотеза, яка була висунута на початку проекту підтвердилася.
Схожі презентації
Категорії