ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зробіть свого учня допитливим до явищ природи – і швидко зробите його допитливим, але щоб підтримати цю допитливість, не поспішайте задовольняти її. Жан-Жак Руссо
Клєщова Тетяна Дмитрівна Вчитель фізики Веселівської гімназії Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії Педагогічний стаж: 22 роки
формування освіченої, самодостатньої особистості, людини, яка володіє достатнім запасом сучасних знань, уміє їх застосовувати в практиці життя, і, що найголовніше, постійно їх поновлює.
XXI ст. — століття глобальної комп'ютеризації та інформатизації. Застосування сучасних інформаційних технологій суттєво підвищує інтерес до вивчення фізики, пізнавальну активність та самостійність учнів Актуальним є застосування сучасних інформаційних технологій при вивченні фізики з метою розкриття, розвитку та реалізації інтелектуального потенціалу учнів.
Методичні та дидактичні проблеми застосування комп'ютеру як засобу МПД розглядаються в роботах А.П.Єршова, М.І.Жалдака, Ю.І.Машбиця, В.М.Монахова, Н.В.Морзе, М.І.Шкіля та ін. Питання пов'язані з використанням комп'ютерної техніки широко висвітлені в науково-методичних працях: - Лук’янова М. “Мультимедіа на уроках фізики” - Богданов І. “Школа сідає за комп’ютер” - Слюсаренко В. “Тематичне тестування з використанням ППЗ” - Лапінський В. “Робота з мультимедійною дошкою”
Уміле поєднання комп'ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дає бажаний результат: високий рівень засвоєння фундаментальних знань і усвідомлення їх практичного застосування. Дана система апробується протягом 3-х років в 8,9,10 класах гімназії. Реалізація досвіду дозволила досягти таких позитивних результатів.
Труднощі Шляхи подолання Затрати часу на розробку метод. Інструментарію:файлів-уроків з листами програми ScrapBook,презентацій, . ”контруктора уроків” Схем , памяток, алгоритмів,планів діяльності учнів. Додаткове навчання учнів з відповідним програмним забезпеченням Вільне володіння вчителем компютером ,офісними додатками,програмними та мультимедійними засобами навчання. Чітке визначення доцільності використання. Розробка та накопичення дидактичного інструментарію.
Учні гімназії показали добрі результати в Всеукраїнському конкурсі “Левеня” Стали призерами конкурсу МАН ЮНІОР - ТЕХНІК
Схожі презентації
Категорії