Особистісно - зорієнтоване навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дитина – це … “ глиняна табличка ” “ глиняний горщик ” “ зерно, яке кинули в грунт ” Євангелістська Сократівська
Дві парадигми сучасного наукового підходу до процесу навчання КУЛЬТУРОЦЕНТРИЧНА (предметоцентрична, знаннєва) АНТРОПОЦЕНТРИЧНА (дітоцентрична, гуманістична) Тип педагогічного процесу нав'язливий соціалізуючий допомагаючий метафора “ глиняна табличка ” “ глиняний горщик ” сократівська євангелістська
Культуроцентрична Антропоцентрична Мета Високий рівень знань та успішності учня Сформовані способи пізнання, високий рівень креативного мислення, потреба в постійному самовдосконаленні Основне Що і як робити з дитиною, щоб вона добре засвоювала навчальну інформацію Що і як робити з навчальною інформацією, щоб її добре засвоювала кожна дитина Логіка руху Від навчальної інформації до дитини: чого навчати як навчати для чого навчати кого навчати Від дитини до навчальної інформації: кого навчати як навчати для чого навчати чого навчати
послідовне ставлення до дитини як до особистості, як до самосвідомого відповідального суб'єкта власного розвитку і як до суб'єкта педагогічної взаємодії
спеціально організована взаємодія, спрямована на створення оптимальних умов для стимулювання і задоволення потреб усіх її учасників у самоактуалізації і самореалізації інтелектуального і творчого потенціалу. Суб'єктний досвід – включає предмети, уявлення, поняття, розумові і практичні дії, емоційні коди, особистісні стереотипи, установки.
Схожі презентації
Категорії