Організаційно-методична діяльність методичного кабінету школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Організаційно-методична діяльність методичного кабінету школи з упровадження інновацій у діяльність навчального закладу
Педагогічний колектив Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 створив свою систему науково-методичної роботи на основі інноваційних технологій. У цій роботі здійснюються такі підходи до організації науково-методичної роботи школи: Поєднання традиційних та інтерактивних форм методичної роботи; Упровадження в практику нових педагогічних технологій та інновацій; Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
Система науково-методичної роботи ПЕДАГОГІЧНА РАДА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РАДА МЕТОДИЧНІ ОБ’ЄДНАННЯ ФОКУСНІ ГРУПИ НАСТАВНИЦТВО, КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО ТВОРЧІ ГРУПИ УЧИТЕЛЬ У Ч Е Н Ь УРОКИ ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ “ОБДАРОВАНІ ДІТИ” ІКТ ІННОВАЦІЇ Забезпечення змісту освіти Очікувані результати Упровадження інноваційних підходів до організації науково-методичної роботи школи, компетентнісна модель випускника
Основні принципи методичної роботи Проблема школи:” науковість цілеспрямованість практична спрямованість інноваційність системність поєднання індивідуальних і колективних форм мобільність Проблема школи Системний підхід щодо формування соціально значимих компетентностей, які сприяють успішній соціалізації учнів
ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ Круглий стіл Консиліум Ділова гра Робота в групах Захист проектів Тренінг Творча самопрезентація ТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ Обмін досвідом Огляди літератури Конференція Семінар Творчі звіти
Практичні результати методичної діяльності в школі: Узагальнений досвід роботи школи над проблемою. Матеріали засідань педагогічної ради. Результати діяльності вчителів у рамках атестаційних заходів, узагальнений досвід. Індивідуальна методична робота в рамках фахового конкурсу “Учитель року”. Матеріали роботи шкільних методичних об’єднань. Матеріали методичних днів, предметних тижнів, конференцій тощо. Тематичні педагогічні скарбнички. Практико орієнтований посібник “Методичний вісник”
У нашій школі за останні роки педагогічна рада проводилась у таких формах: Ділова гра “Основні напрями розвитку інноваційних технологій та їх науково-методичне забезпечення” . Аукціон ідей “Використання сучасних ефективних форм, методів і підтримка педагогічних пошуків та творчої ініціативи вчителів та учнів”. Ділова гра “Розвиток творчої активності особистості педагога і школяра”. Круглий стіл “Створення системи стимулювання діяльності педагогів з організації самоосвіти учнів”.
Цікавою колективною методичною формою роботи є тижні педагогічної майстерності, на яких вчителі презентують свої творчі доробки: Презентація досвіду роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів. Презентація авторських розробок учителів вищої категорії. Презентація результатів діяльності вчителів у рамках атестаційних заходів.
Презентація авторських розробок учителів вищої категорії. Презентація авторських розробок учителів вищої категорії.
Творча майстерня класних керівників провела відкрите засідання методичної ради “Використання методу проектів у навчально-виховному процесі.” Проекти, які запровадила школа: “Живу за законом”. “Екосвіт”. “Гармонія”. “Праця. Профорієнтаційна діяльність”. “Відродження”. “Здорові діти - здорове суспільство”. “Пам’ять”. “Духовність”. “Еврика”
Щорічно в рамках професійного конкурсу “Учитель року” проходить творча самопрезентація Створення візитної картки вчителя. Розробка та презентація сучасного уроку з елементами інноватики. Презентація доробок з теми самоосвіти. Творча розробка та презентація позакласного заходу з предмета.
Рівень професійного розвитку педагогічного колективу Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 дав змогу започаткувати видання часопису “Методичний вісник”. У роботі узяли участь 60% членів педагогічного колективу, до збірника увійшли розробки 12 учителів школи.
Структура, зміст та організація методичної роботи в школі зумовлена метою її створення й системою організації навчально-виховного процесу. Аналіз складу педагогічних кадрів свідчить про значну роль методичної служби в підвищенні кваліфікації й майстерності вчителів: вища кваліфікаційна категорія – 12 учителів, І кваліфікаційна категорія – 18 учителів (це становить 68% )
Схожі презентації
Категорії