X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Організації навчально-виховного процесу

Завантажити презентацію

Організації навчально-виховного процесу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Організації навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладах.

Слайд 2

Освітня галузь "Мистецтво“ реалізується навчальними предметами "Образотворче мистецтво", "Музичне мистецтво“ або інтегрованим курсом "Мистецтво", рішення про що приймає загальноосвітній навчальний заклад.

Слайд 3

Структура програми «Мистецтво» складається з блоків відповідно до навчальних предметів: «Музичне мистецтво» «Образотворче мистецтво» «Мистецтво».

Слайд 4

У кожному з блоків програми висвітлено зміст і вимоги кожного з навчальних предметів освітньої галузі, а також визначено компетентності, що діти набувають на кінець кожного навчального року відповідно з кожного навчального предмета.

Слайд 5

Відповідно до нової програми створено нові підручники для школи «Мистецтво» (інтегрований курс) авт. Л.Масол вид-во «Світоч»; «Образотворче мистецтво» авт. Л.Масол, Калініченко вид-во «Сиция»; «Образотворче мистецтво» авт. С.Железняк, О.Ламонова, вид-во «Генеза».

Слайд 6

Зміст підручника інтегрованого курсу «Мистецтво» авт. Л.Масол побудовано за моделлю поліцентричної інтеграції мистецьких знань; це передбачає інтегрування домінантних змістових ліній – музичного та образотворчого мистецтв, які органічно поєднуються в єдиний тематичний цикл на основі естетико-світоглядних орієнтацій, і збагачуються елементами хореографії, театру, кіно, які входять до мистецько-синтетичної змістової лінії.

Слайд 7

Підручник «Образотворче мистецтво» авт. О. Калініченко, Л. Масол побудовано за наскрізним тематичним принципом, головною об’єднавчою темою якої є тема космічної подорожі, яку супроводжує постійний герой-комунікатор – СФЕРА.

Слайд 8

Підручник «Образотворче мистецтво» авт.. С.Железняк, О.Ламонова репрезентує академічний підхід до навчання малюванню. Підручник знайомить учнів з особливостями мови кожного із різновидів образотворчого мистецтвата декоративно-ужиткового мистецтва, а також різноманітними можливостями практичного впровадження цих видів мистецтва у художніх образах.

Слайд 9

Уроки предметів художньо-естетичного циклу доцільно будувати за методом емоційної (художньо-педагогічної) драматургії, який спрямований на активізацію емоційного відношення школярів до мистецтва.

Слайд 10

Його основна функція: допомогти учням зрозуміти, пережити досвід емоційно-естетичного ставлення до навколишнього світу, втілений в образній структурі твору мистецтва, окрім того цей метод покликаний робити процес пізнання мистецтва цікавим і захоплюючим.

Слайд 11

Основними і обов'язковими видами діяльності на уроках має бути: сприймання і аналіз-інтерпретація творів мистецтва та мистецька діяльність учнів (вокально-хорова, художньо-практична, творча).

Слайд 12

Основні види домашніх завдань з предмета “Образотворче мистецтво” спостереження за кольорами, формами, перспективними змінами в просторі, аналіз колориту, орнаментів, природних форм, фактури, текстури, характеру тощо; добір зразків зображень до теми (графіка, живопис, скульптура, декоративно-прикладне мистецтво, архітектура, дизайн, фото), добір асоціативного ряду, тла, природних матеріалів тощо для майбутньої композиції, виконання проекту та ін.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка